وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 13:10   |   کد مطلب: 9054
در نخستین یادواره شهدای اصناف استان همدان مطرح شد؛
جبهه مقاومت اسلامی در جهان شکل گرفته است
جبهه مقاومت اسلامی در حال شکل گیری است
جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز نه تنها در سوریه و فلسطین بلکه در تمام کشورهای مختلف جبهه مقاومت اسلامی در حال شکل گیری است.

سردار مظاهر مجیدی در نخستین یادواره شهدای اصناف استان همدان افزود: امروزحدود 35سال از پیروزی انقلاب اسلامی و 25 سال از جنگ تحمیلی می گذرد که فلسطین و مقاومت غزه با الگوگیری از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و با روحیه صبر و مقاومت، رژیم صهیونیستی را ناکام گذاشته و پرونده این رژیم را در دنیا باطل کردند.

مجیدی گفت: نوار41کیلومتری غزه ۳۶۰  کیلومتر مربع است و حدود یک و نیم ملیون نفر جمعیت دارد که یکی از پر تراکم‌ترین مناطق دنیاست.

وی افزود:اسراییل با محاصره غزه به طور کامل و کنترل حرکت مردم و با وجود این همه محدودیت نیروهای مقاومت غزه توانستند با حفر کانال زیرزمینی وارد پادگان های نظامی اسرائیلی ها  شده و تعدادی از آنها رابه هلاکت برساندند.

وی افزود: اصناف همدان دردفاع مقدس یکی از قشرهای بودند که درلشگر132انصارالحسین (ع) مسئولیت پشتیبانی رزمندگان را برعهده داشتند.این رزمندگان  در اردوگاه شهیدآیت الله مدنی جنوب روزانه به 20هزارنفرغذا می دادند.

دشمن‌شناسی و توجه به رهنمودهای رهبری، کشور را مصون نگه می‌دارد

جانشین سپاه انصارالحسین (ع) عنوان کرد دیروز که دفاع مقدس بود ما خاک ریز داشتیم و دشمن را می دیدیم الان دشمن از طریق امواج ماهواره واردخانه های ما می شود که نمی توانیم ببینیم.

مجیدی با بیان اینکه براساس نظرسنجی صورت گرفته مشخص شد که تنها پنج درصد از مردم از ماهواره برای مباحث علمی استفاده می‌کنند، گفت: 95 درصد دیگر دارندگان ماهواره هیچ هدف مشخصی نداشته یا نمی‌دانند که چه چیزی را مشاهده می‌کنند و آثار سوء آن چیست.

وی خاطرنشاان کرد: 200عدد ماهواره در همدان توسط خود خانواده‌ها به سپاه تحویل داده شده که نشان از آن دارد که خانواده های مسلمان اثرات سوء آن را متوجه شده و می‌بینند که این وسیله غیرت دینی و حجاب و عفاف را نشانه رفته و سلاحی برای به زانو درآوردن مسلمان شده است.

هرکس یک رزمنده جنگ نرم است

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) همدان دفاع از حریم خانواده در برابر هجمه های فرهنگی چون ماهواره را وظیفه خطیر هر زن و مرد مسلمان دانست و گفت: هر کس رزمنده جنگ نرم است باید در دفاع از حجاب و عفاف و حفظ ارزش‌های خانواده اسلامی پیشگام شود.

وی حمایت معنوی از جبهه مقاومت اسلامی شکل گرفته را از دیگر وظایف مسلمانان قلمداد کرد و گفت: حمایت معنوی از جبهه مقاومت سبب تسری این موضوع و همچنین مایه دلگرمی مسلمانان مظلومی است که در مقابل استکبار ایستاده اند و در این مسیر اصناف نیز نقش تعیین کننده‌ای دارند.

 

 

دیدگاه شما