وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 06:46   |   کد مطلب: 9035
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تویسرکان:
کتابداری دفاع از سنگر فرهنگ اسلامی و ایرانی است
 کتابداری دفاع از سنگر فرهنگ اسلامی و ایرانی است
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تویسرکان گفت: توجه به فرهنگ مطالعه در گرو همکاری مسئولان و تلاش مضاعف کتابداران به عنوان مدافعان سنگر فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی محقق خواهد شد.

زری بیات در جلسه شورای اداری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تویسرکان با اشاره به نقش محوری کتابداران در تعالی فرهنگ مطالعه مفید، اظهار کرد: تلاش کتابداران در پویایی فرهنگ مطالعه مفید انکار ناپذیر است و همت والای کتابداران معرف فعالیت‌های ارزشمند نهاد کتابخانه‌های عمومی به مردم خوب و فرهنگ دوست شهرستان است.

وی افزود: امروز شاهد این مسئله هستیم که در برنامه ریزی‌های آینده نهاد از نقطه نظرات همکاران استفاده می شود و باید از این ظرفیت استفاده بهینه کرد تا نقاط قوت و ضعف مجموعه بهتر شناسایی شود و از کتابداران درخواست کرد با دقت در این گونه امور شرکت نموده و در جهت پیشبرد اهداف نهاد تلاش نمایند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تویسرکان ابراز کرد: عضویت و امانت از مهمترین شاخص در ارتقاء جایگاه کتابخانه‌ها می باشد و برای رسیدن به حد مطلوب باید یه طور جدی در برنامه کاری همکاران مورد توجه قرار گیرد.

بیات با اشاره به روز همدان و برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان برای بزرگداشت هرچه بهتر این روز گفت: استان همدان دارای ظرفیت‌های بالایی فرهنگی است و باید ضمن توجه به برنامه های این روز برنامه ریزی ویژه ای جهت شناسایی هرچه بهتر استان تاریخی همدان از طریق وبلاگ‌ها، برپایی جلسات نقد با محوریت کتب معرفی استان داشته باشند.

در این جلسه کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان تویسرکان نظرات و و پیشنهادات خود را در باره مسائل مطروحه در این جلسه بیان کردند.

دیدگاه شما