وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 11:34   |   کد مطلب: 9026
به مناسبت روز جهانی مسجد صورت می‌گیرد؛
افتتاح خانه داوطلب در یکی از مساجد همدان
افتتاح خانه داوطلب در یکی از مساجد همدان
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از افتتاح خانه داوطلب در یکی از مساجد بزرگ این استان به مناسبت روز جهانی مسجد خبر داد.

بهروز کارخانه‌ای با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر یک نهاد مردمی و خدمت‌رسان است، اظهار کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که کارکنان و اعضای داوطلب این جمعیت با هدف افزایش سرعت و کیفیت در خدمت‌رسانی، دیوار‌های ساختمان‌های اداری را کنار زده و در میان مردم قرار گیرند.

 

وی با اشاره به اینکه مساجد از صدر اسلام تاکنون بزرگ‌ترین پایگاه‌ اجتماع مردمی به شمار می‌آمده‌اند، بر لزوم استفاده از ظرفیت بالای مساجد تأکید کرد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از وجود 35 خانه داوطلب در مساجد استان خبر داد و افزود: در روز‌های آتی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مسجد، خانه داوطلب دیگری در یکی از مساجد همدان افتتاح خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه خانه‌های داوطلبی پس از تجهیز، به عضوگیری از میان متقاضیان همکاری با جمعیت هلال‌احمر می‌پردازد، به ویزیت رایگان بیماران در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، توزیع بروشورها و کتابچه‌های امدادی، آموزشی و بهداشتی و شناسایی مددجویان محلی با هدف حمایت مالی، دارویی و روانی از آن‌ها، به عنوان بخشی از خدماتی اشاره کرد که از سوی این خانه‌ها، به نمازگزاران در مساجد و سایر مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.

 

کارخانه‌ای دعوت از خیرین برای مشارکت با این جمعیت در اجرای طرح‌های مختلف بشردوستانه را نیز در دستور کار خانه‌های داوطلبی دانست و گفت: داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان همدان، خیرین را در دستگیری از نیازمندان و بیماران خاص، همراهی و راهنمایی خواهند کرد.

 

دیدگاه شما