وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 08:42   |   کد مطلب: 8989
هیأت محبان‌الزهرا(س) بسیجیان شهر مریانج در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مجالس سخنرانی و سوگواری را برگزار می‌کند.

فرمانده پایگاه مقاومت سردار شهید عباس فرجی مریانج با بیان این مطلب در گفتگو با نافع گفت: در این مراسم حجت‌الاسلام سیدحسین مؤمنی از سخنرانان برجسته کشور حضور یافته و به بیان فضایل و مناقب اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه رئیس مکتب تشیع خواهد پرداخت.

 حمیدرضا محمدی افزود: این مراسم از امروز 26 مرداد به مدت 5 شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع مریانج برگزار می‌شود.

مسئول هیأت محبان‌الزهرا(س) بسیجیان شهر مریانج اظهارداشت: سیدمهدی میرداماد از مداحان بنام کشور نیز میهمان این مراسم خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: تکریم شعائر دینی و بزرگداشت ایام سوگواری اهل بیت(ع) از مهمترین مسائلی است که در جامعه اسلامی باید موردتوجه قرار گیرد چراکه بهترین راه مبارزه با تهدیدات دشمنان، بیان معارف غنی اسلام ناب محمدی است.

وی با بیان اینکه بیشتر بانیان و شرکت‌کنندگان این مراسم از جوانان هستند، گفت: جوانان فطرت پاکی دارند و درصورت وجود بسترهای مناسب به راحتی جذب این مجالس شده و از خطرات فرهنگی دور می‌مانند.   

دیدگاه شما