وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 18:35   |   کد مطلب: 8912
حلقه‌های صالحین در خط مقدم مبارزه با دشمنان اسلام قرار دارند
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: حلقه‌های صالحین باید با شناخت دشمن و تهدیدات و ترفندهای آن‌ها نسبت به شناساندن دشمنان در جامعه تلاش کنند.

به گزارش نافع به نقل از فارس، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در نشست حلقه‌های صالحین شهرستان اسدآباد با اشاره به روایتی از ائمه اطهار (ع)، اظهار داشت: دشمن‌شناسی از اصول مهمی است که در سعادت، نجات و عاقبت به خیری انسان تأثیر به سزایی دارد.

وی با تأکید بر شناخت خداوند، تصریح کرد: مشکل جامعه ما این است که دشمنان خود را خوب نمی‌شناسیم که سریع به تهدیدات آن پی ببریم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه دشمنان لباس گرگ را بر تن میش و لباس میش را بر تن گرگ‌ها می‌کنند و این یکی از راه‌های گمراه زدن جامعه است، افزود: عدم شناخت آمریکا به عنوان دشمن اصلی اسلام باعث شده که برخی در جامعه نگاهی دیگر به ترفندهای آنان داشته باشد.

آیت‌الله محمدی در ادامه با اشاره به مضرات وجود ماهواره در جامعه اسلامی گفت: ماهواره یکی از هزاران تهدیداتی است که دشمنان بر ما تحمیل می‌کنند.

وی بر بصیرت‌افزایی در بین حلقه‌های صالحین تأکید کرد و افزود: یکی از مواردی که حلقه‌های صالحین باید به آن توجه ویژه داشته باشند، شناخت دشمن و شناساندن آن به جامعه است.

وی به زنده به گور کردن کودکان توسط داعشی‌ها اشاره کرد و آن  را یک جنایت بزرگ خواند و گفت: یکی از دلایل دشمنان برای کشتن کودکان بی‌گناه این است که آنان به این می‌اندیشند که فردا همین کودکان بر علیه آنان برخیزند.

امام جمعه همدان، بسیج و حلقه‌های صالحین را در خط مقدم جبهه مبارزه بر علیه دشمنان اسلام دانست و گفت: این حلقه‌ها باید با عشق، علاقه و عمل به دستورات دین اسلام لکه ننگ نفاق را از جامعه دور کنند.

آیت‌الله محمدی با اشاره به اینکه دشمنان با تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم به جنگ جامعه اسلامی ایران برآمدند، افزود: ما نیز باید با برنامه‌های فرهنگی در بین جوانان نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کنیم.

وی مسئولیت اعضای حلقه‌های صالحین را در جامعه اسلامی مهم خواند و افزود: باید آنان با عمل به وظایف خود نسبت به مسئولیت خود پاسخگو باشند.

آیت‌الله محمدی خاطرنشان کرد: امروز بر تمامی اعضای حلقه صالحین واجب است که در عرصه بیداری شیعیان به خصوص جوانان ایرانی تلاش کنند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه 180 هزار رسانه، تلویزیون و مطبوعات در جهان بر علیه مکتب اسلام برنامه‌های مختلفی دارند، از حلقه‌های صالحین خواست بیش از پیش نسبت به شناخت دشمن و شناساندن آنان به جامعه اسلامی تلاش کنند.

آیت‌الله محمدی با اشاره به حدیثی از ائمه معصومین، بر امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه تأکید کرد.

دیدگاه شما