وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 08:20   |   کد مطلب: 8895
 دوره آموزشي آداب و اسرار نماز در استان همدان برگزارشد
مدیریت توسعه و منابع انسانی اداره كل راه وشهرسازي استان همدان از برگزاري دوره آموزشي آداب و اسرار نماز در نمازخانه اين اداره كل خبر داد.

 مهندس مصطفی مجیدی" بيان كرد:  يك دوره كلاس آداب و اسرار نماز مابين نماز ظهر و عصر براي كارمندان برگزار شده است.
مدیریت توسعه و منابع انسانی اداره کل افزود: در این دوره آموزشی ۲۸ ساعته که با حضور 80 نفر از کارکنان اداره برگزار شد ، فراگیران با مباحثی همچون عبادت و نقش آن در زندگی، نماز و آداب آن، آثار دنیوی و اخروی عبادت و احکام نماز آشنا شدند .
مهندس مجیدی به اهمیت برگزاری این کلاس ها در ادارات اشاره و بیان کرد: این دوره آموزشی در راستای اشاعه فرهنگ نماز، ارتقای روحیه معنوی کارکنان، آشنا کردن شرکت کنندگان با اسرار نماز، قرائت صحیح اذکار نماز و فراگیری احکام ضروری آن برگزار شد.
دبير ستاد اقامه نماز اداره كل نیز در رابطه با اقدامات انجام شده در راستای اشاعه فرهنگ نماز گفت: چاپ 400 عدد تراكت نماز با موضوع اهميت برپايي نماز اول وقت و نماز جماعت و پخش در سطح اداره كل و ادارات استان و وزارت متبوع از اقدامات اين ستاد است.
زینب تقوايي در ادامه اظهار کرد:علاوه بر برپایی دوره آموزش 28 ساعته آداب و اسرار نماز، غبارروبي و عطرافشاني نمازخانه اداره كل و ادارات تابعه توسط همکاران گرامی از ديگر اقدامات شايسته اين ستاد است.
تقوایی در پایان خاطر نشان ساخت: برگزاری جلسات اقامه نماز، نصب بنر، نصب تابلو های جهت دار که مسیر نمازخانه را نشان میدهد از دیگر اقدامات در 5 ماهه اول سال این ستاد است. 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما