وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 22:33   |   کد مطلب: 8885
۳۵۰ مزار شهید همدان در انتظار ساماندهی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: ۳۵۰ مزار شهید در همدان به دلیل مشکلات اعتباری ساماندهی نشده که به محض اختصاص اعتبار اقدام می‌شود.

به گزارش نافع به نقل از تسنیم، ناصر عارف اظهار کرد: کار ساماندهی مزار شهدا در سطح کشور از چند سال پیش مطرح شده که در این راستا اقدامات مطلوبی نیز در آرامستان‌های استان همدان انجام شده است.

وی با بیان اینکه تمام مزارهای شهدا در استان همدان به جز 350 مزار ساماندهی شده‌اند، بیان کرد: ساماندهی مزار شهدا در شهرستان‌های همدان و رزن به طور کامل پایان یافته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با اشاره به اینکه ساماندهی بخشی از مزار شهدا در شهرستان‌ها و روستا‌ها باقی مانده است، افزود: این وظیفه در شهر‌ها بر عهده شهرداری و در روستا‌ها نیز به عهده دهیاری‌ها گذاشته شده است.

وی با اشاره به مشکل کمبود اعتبار برای تکمیل ساماندهی مزار شهدا عنوان کرد: مشکل اعتباری سبب شده تا کار ساماندهی 350 مزار شهدا در همدان باقی بماند اما خوشبختانه امسال اعتباری برای این بحث در نظر گرفته شده که به محض تخصیص آن، کار ساماندهی را آغاز می‌کنیم.

عارف با بیان اینکه در بحث حفظ و نگهداری مزار شهدا نیز جلساتی با اداره اوقاف برگزار شده که دارای نتایج مطلوبی بوده است، گفت: در صورتی که مزارهای شهدا به هر دلیلی مشکل پیدا کنند به محض اطلاع خانواده‌های شهدا به بنیاد شهید، نسبت به رفع مشکل پیش آمده اقدام می‌شود.

دیدگاه شما