وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 11:43   |   کد مطلب: 8871
مسئول ستاد برگزاری یادواره شهدای شهر مریانج عنوان کرد:
حمله به داعش، سیاست یک بام و دو هوای آمریکا
مسئول ستاد برگزاری یادواره شهدای شهر مریانج عنوان کرد: حمله به داعش، سیاست یک بام و دو هوای آمریکا
حمله آمریکا به داعش برخاسته از سیاست یک بام و دو هوا و راهی برای فریب افکار عمومی است.

به گزارش نافع، مسئول ستاد برگزاری یادواره شهدای شهر مریانج با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: این کار نوعی حرکت نمایشی و از پیش هماهنگ‌شده برای حفظ آبرو و اعتبار دولت آمریکا در مجامع جهانی است.

حمیدرضا محمدی با بیان اینکه امروز وجدان جهانی بیدار شده تصریح کرد: مردم کشورهای مختلف با برگزاری تجمعات اعتراض‌آمیز، جنایت‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و سکوت دولت‌های خائن عربی را محکوم می‌کنند و طبیعی است که آمریکا برای منحرف‌ساختن نگاه مردم از غزه، داعش را قربانی کند.

وی بیان کرد: امروز دست رژیم جنایت‌کار آمریکا برای همه رو شده و هر گامی که برای اسلام‌ستیزی  و مبارزه با مسلمانان بردارد به ضرر خود او تمام خواهد شد.

فرمانده پایگاه مقاومت سردار شهید عباس فرجی با بیان اینکه حفظ روحیه شهادت‌طلبی، مهمترین راهکار مبارزه با مستکبران است، خاطرنشان کرد: به لطف خدا و با انسجام مسلمانان، آمریکا، اسرائیل و دولت‌های خائن عربی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و مقاومت مردمی پیروز خواهد شد.

محمدی با اشاره به جنایت‌های آمریکا در هشت سال جنگ تحمیلی بر ضد ایران اظهارداشت: ایران به لطف خدا با برخورداری از هدایت بنیان‌گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و جوانانی پرشور و انقلابی توانست در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کند و امروز نیز با اقتدا به ولی امرمسلمین حضرت امام خامنه‌ای در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها پیروز و سربلند خواهد شد.

گفتگو از سمیه مظاهری

دیدگاه شما