وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 11:25   |   کد مطلب: 8840
فرمانده انتظامي استان همدان صبح امروز در مراسم کوهپيمايي کارکنان انتظامي استان گفت: آمادگي جسمي و طهارت روح شرط کارآمدي پليس موفق در انجام ماموريت‌هاست.

به گزارش نافع به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، مراسم کوهپيمايي کارکنان انتظامي استان همدان صبح امروز با حضور فرمانده انتظامي استان مسوولان ، معاونان ، روساي پليس هاي تخصصي و جمعي از کارکنان انتظامي به مناسبت روز خبرنگار و گرامي داشت ياد و خاطره شهيد صارمي در ارتفاعات دره الوند همدان برگزار شد.

"سردار مهديان نسب " يکي از اولويت هاي مهم انتظامي استان را بحث دين باوري،ولايت مداري و رشد و تعالي فردي و سازماني دانست و افزود: انتظامي استان به منظور تحقق سلامت جسمي و روحي کارکنان که پايه و اساس موفقيت ماموريت هاي پليس در جامعه است ،اقدام به برنامه ريزي براي تن آزمايي و سلامت جسمي همکاران با اجراي برنامه هاي ورزش عمومي  در طول هفته به مدت 3 روز و کوهپيمايي نموده که علاوه بر تقويت جنبه هاي جسمي با اجرايي برنامه هاي فرهنگي و مذهبي از جمله زيارت عاشورا ، دعاي ندبه و ... توجه ويژه اي به رشد تعالي باورهاي ديني و معنوي کارکنان دارد.

وي افزود :با توجه به دغدغه ها و پيچيدگي ماموريتي پليس و لزوم رويارويي کارکنان با حوادث و شرايط غير مترغبه به ويژه در مواجه با مخلان نظم و امنيت و ارازل و اوباش و سختي هاي خدمت انتظامي ، مي طلبد که کارکنان از توان جسمي ويژه اي برخوردار باشند.

سردار مهديان نسب يکي از شاخصه هاي رشد و تعالي فردي و سازماني پليس را آمادگي جسماني و اجراي برنامه هاي تقويت بنيه دفاعي و توان رزمي  براي پاسخگويي به خواسته هاي شهروندان و تکريم ارباب رجوع دانست و گفت : سامانه هاي فوريتي 110 و 197 جلوه تمام نماي پليس اجتماعي بوده که با رصد خواسته ها و مطالبات مردم به صورت شبانه روزي آماده دريافت انتقادات ، شکايات و ارائه نقطه نظرات سازنده شهروندان در خصوص امنيت پايدار مي باشد.

فرمانده انتظامي استان در خاتمه رضايت خداوند متعال را در رضايتمندي مردم دانست و گفت : تمامي تلاش کارکنان خدوم و مجاهدان في سبيل الله در مجموعه انتظامي استان بر خدمت خالصانه و بي منت به شهروندان و کسب حداکثري آنان شکل گرفته و انگيزه معنوي خدمت در نيروي انتظامي بزرگترين پشتوانه کاري آنان است.                                                                                                                                        

            معاون اجتماعي فا. استان همدان                          سرهنگ ستاد علیرضا خزاعی          

 

دیدگاه شما