وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 16 مرداد 1393 ساعت 12:39   |   کد مطلب: 8817
پیشکسوت خبر و اطلاع‌رسانی همدان اعلام کرد:
خبرنگاری در دفاع مقدس بهترین خاطره عمرم
پیشکسوت خبر و اطلاع‌رسانی همدان اعلام کرد: خبرنگاری در دفاع مقدس بهترین خاطره عمرم
خبرنگاری در دوران دفاع مقدس جزء بهترین خاطرات در دوران کاری‌ام به شمار می‌رود.

به گزارش نافع، مهدی ناصرنژاد، پیشکسوت عرصه خبر و اطلاع‌رسانی استان همدان با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: در آن سال‌ها بیشتر خبرهای ما مربوط به اعزام به جبهه، تشییع شهدا یا ارسال کمک مردمی بود و احساس می‌کردم که دین بزرگی به گردنم هست و باید آنچنان که شایسته مقام شهداست و با بهترین و زیباترین کلمات بنویسم.

وی با تأکید بر اینکه خبرنگاران باید در حوادث بزرگ، قابلیت‌های خود را نشان دهند، اظهارداشت: این سال‌ها بهترین دوران کاری‌ام بود و هرگز خاطراتش را فراموش نخواهم کرد.

ناصرنژاد با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید تصریح کرد: به همکارانم به ویژه آن‌ها که تازه به این عرصه قدم گذاشته‌اند؛ سفارش می‌کنم که همواره با علاقه کار کرده و صبور باشند.

وی با اشاره به مهمترین چالش‌های موجود در عرصه خبر استان همدان بیان کرد: امروز همدان مجموعه خوبی از رسانه‌های مختلف را دربردارد، اما هنوز جایگاهی که باید اهالی مطبوعات و رسانه داشته باشند؛ وجود ندارد.

ناصرنژاد خاطرنشان کرد: از طرف دیگر بسیاری از فعالان رسانه‌ای، آموزش حرفه‌ای ندیده‌ و اطلاعات بسیارکمی درباره این حرفه دارند.

لازم به ذکر است؛ مهدی ناصرنژاد با 33 سال سابقه فعالیت در عرصه خبر و عهده‌دار بودن مسئولیت در استان‌های مختلف، اوایل امسال بازنشسته شد.

وی از دوران نوجوانی به عنوان خبرنگار افتخاری با برخی نمایندگی رزنامه‌ها در استان همکاری داشت و پس از انقلاب به استخدام آموزش و پرورش درآمد، اما چون به حرفه خبرنگاری علاقه داشت در آزمون سراسری خبرگزاری  جمهوری اسلامی شرکت کرده و پذیرفته شد.

ناصرنژاد سپس در دوره فشرده دانشکده علوم ارتباطات شرکت کرده و پس از قبولی به همدان آمده و در دفتر ایرنا مشغول به کار شد.

گفتگو از سمیه مظاهری

دیدگاه شما