وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 16 مرداد 1393 ساعت 10:26   |   کد مطلب: 8812
معاون روابط عمومی بسیج کشور در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای همدان: بسیج می‌تواند در تولید برنامه‌های ارزشمند و اسلامی نقش‌آفرین باشد
معاون روابط عمومی بسیج کشورگفت: بسیج می‌تواند درتهیه برنامه‌های متنوع برای رسانه ملی، نقش فاخر و تأثیرگذار را ایفا کند.

 اسماعیل احمدی  در دیدار با مدیرکل صدا وسیمای مرکز همدان  یاد آور شد: بسیج و صدا و سیما با هدفی مشترک که همان صیانت از ارزشها و آرمانهای دفاع مقدس است شکل گرفتند و امروز این دو سازمان فرهنگی توانسته اند با استفاده از مدیران جهادی و با روحیه ای خستگی ناپذیر در عرصه فرهنگی و در جنگ نرم طراحی شده توسط دشمنان ورود پیداکنند و با حرکت ها و اقدامات موثرخود نقش ارزندهای را به جامعه اسلامی ارائه نمایند.

 

وی اضافه کرد : بسیج می تواند در عرصه رسانه و تولید فیلمهای ارزشمند و اسلامی و برنامه های فاخر و ارزنده یار و یاور خوبی برای صدا و سیما باشد و با یک تعامل خوب و گسترده در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری با تدبیر گام بردارد.

 

احمدی به تعامل دو سویه بسیج و صدا و سیما در عرصه اجتماع اشاره کرد وگفت: برای اینکه رسانه ملی و بسیج بتوانند در جامعه گامهای مثبت و تاثیر گذار فرهنگی داشتنه باشند مستلزم تعامل و همکاری نزدیک با یکدیگر و برگزاری جلسات و اتاق فکر های اندیشمندانه در ارائه الگوهای اسلامی ایرانی برای جهان اسلامی می باشند.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان نیز گفت: در صدا و سیما اگر  روحیه بسیجی نباشد قطعا حرکت سازنده و فیلمها و مستندات فاخر محقق نخواهد شد و اگر امروز رسانه ملی توانسته است در این جایگاه قرار بگیرد به دلیل همین روحیه جهادی و بسجی کارکنان در این سازمان است.

حسین میسر اضافه کرد : رسانه ملی در ارائه بر نامه ها  و ارائه نظرات کارشناسی خود از نخبگان بسیج درهمه  اقشار آن استفاده کرده است و هر جا این تعامل شکل گرفته است ما شاهد تهیه برنامه های موثر و مفیدی بوده ایم و به دنبال آنیم که با بهره گیری از نظرات ارزنده ، کارشناسی شده و مفید بسجیان نخبه استفاده نماییم، چون اعتقاد ما بر این است که امروز بسیج در عرصه فرهنگی و سازندگی به نحو احسن نقش خود را ایفا نموده است.

 

وی تاکید کرد: افتخار همه کار کنان در رسانه ملی این بوده و هست که همه بسیجی هستند و در اجرای برنا مه های بسیج و تدابیر ارزنده مسئولین این سازمان ارزشی که ثابت کرده در تمام زمینه ها یار و یاور نظام مقدس جمهوری اسلامی است آماده همکاری است واین افتخاری است برای سازمان صدا و سیما که بتواند در عرصه خدمت رسانه به بسیج پیشقدم باشد.

 

مدیر کل صدا وسیمای مرکز همدان تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز همدان به دنبال آن است که با تهیه بر نامه ها تاثیر گذا و ارائه طنزهای فاخر هسوبا ارزشهای اسلامی در صدد جذب جوانان و تاثیر گذاری بر آنها باشد.

 

 وی در پایان به نقش ارزنده مردم در عرصه اجتماع نیز اشاره کرد و گفت: هر کجا که ما کار را به مردم و عزیزان بسیجی واگذار کرده ایم ثمره و نتیجه و میوه آن مبارک و ارزنده بوده است بنابراین باید در تمام عرصه ها از حضور ارزنده مردم و عزیزان بسیجی غافل نباشیم چرا که ثابت کرده اند در صیانت از این گفتمان انقلاب ذره ای عدول نکرده و همیشه جلوتر از مسولین بوده و نقش آفرینی کرده اند.

دیدگاه شما