وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 11:45   |   کد مطلب: 8799
شهریه مدارس هیئت امنایی ۱۰ درصد افزایش یافت
مدیر آموزش و پرورش تویسرکان گفت: در سال تحصیلی 93 ـ 94 شهریه مدارس هیئت امنایی 10 درصد افزایش می یابد.

به گزارش نافع، حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان در در جلسه شورای آموزش و پرورش، با اشاره به اینکه عبادت همراه با علم سعادت انسان و جامعه را تضمین می کند، اظهار کرد: مسئولان ذی ربط در سوق دادن دانش آموزان و به مساجاد و تقویت ارتباط آنان با این مکان امن الهی برنامه ریزی های بیشتری داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اهمیت ورزش در تندرستی و سلامت جسم روح به ویژه در راستای دوری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی، توسعه و ترویج علوم ورزشی در مدارس با رویکرد مدیریت جهادی و عزم ملی یک ضرورت است.

جواد اسدبیگی مدیر آموزش و پرورش تویسرکان نیز از فعالیت پایگاه انتخاب رشته کنکور در تویسرکان خبر داد و افزود: دبیرستان نمونه شهید بهشتی تویسرکان صبح و بعد از ظهر برای مشاوره انتخاب رشته با حضور کارشناسان پذیرای دانش آموزان تویسرکانی است.

وی با اشاره به اینکه رتبه های کنکور امسال در تویسرکان درخور جایگاه علمی تویسرکان با سابقه علیمی و مذهبی نیست خواستار بررسی این مشکل شد.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان با انتقاد از عدم حضور شهردار و رئیس شورای شهر تویسرکان در جلسه امروز، اظهار کرد: برای بررسی وضعیت پروژه خیرساز مقدم حضور این دو مسئول در جلسه شورای آموزش و پرورش لازم است تا تصمیمات جامع تری برای تکمیل این پروژه گرفته شود.

اسبیگی افزود: نیمه کاره بودن پروژه مقدم علاوه بر آنکه سبب کاهش عمر مفید آن می‌شود، چهره شهر نا نیز نازیبا کرده است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه تمامی معلمان باید با انگیزه و جدیت در ارتقاء تخصص و شغل خود کوشا باشند، تصریح کرد: فراگرفتن شیوه های نوین آموزشی و شناخت شیوه‌های نوین تدریس و با یک برنامه‌ریزی کامل می تواند در رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان بسیار اثرگذار باشد.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان عدالت آموزش، تقویت و ایجاد انگیزه و بهره مندی از مدیران و معلمان با تجربه و ارتقاء سطح کیفی آنان را از مهمترین اهداف آموزش و پرورش تویسرکان برشمرد.

اسدبیگی همچنین از جابجایی مدارس پروین اعتصامی، شاهد و دبیرستان نمونه دولتی بنا به ضروریات این شهر خبر داد و خواستار تأمین آب مرود نیاز اردوگاه باقریه، اصلاح پیاده‌روی مقابل هنرستان امیر کبیر و آموزش و پرورش تویسرکان از سوی شهرداری شد.

دیدگاه شما