وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 14:15   |   کد مطلب: 8786
خانواده ستیزی و خانواده گریزی نتیجه استفاده ازماهواره
امام جمعه موقت ملایر گفت: خانواده ستیزی و خانواده گریزی از اهداف شوم دشمن است که از طریق فیلم‎ها و برنامه‎های مختلف شبکه‌های ماهواره آن را به مردم ایران القا می کند.

به گزارش خبرنگار نافع در ملایر، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان در یادواره شهید فوزیه شیردل که به مناسبت روز ملی بسیج جامعه زنان برگزار شد، اظهار کرد: شیردل‎ها برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های دینی و اسلامی جان و هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی با بیان اینکه همه ما نیز امروز باید در عرصه ای جدید از آرمان‎های اسلام و انقلاب دفاع کنیم، افزود: جهاد تمام نشده است و نبرد حق علیه باطل تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه دارد.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به اینکه باید از سبک زندگی اسلامی و خانواده اسلامی دفاع کنیم، گفت: زمانی در خط مقدم جبهه با توپ و گلوله و خمپاره مواجه بودیم و بانوان نیز پشت جبهه پشتیبان رزمندگان اسلام بودند و امروز در جبهه تهاجم و قتل عام فرهنگی قرار گرفته ایم و باید در این عرصه دفاع کنیم.

وی بسیجیان را خط مقدم جبهه مقابله با تهاجم فرهنگی دانست و بیان کرد: شما بسیجیان باید در مقاب اندیشه غرب که می خواهد خاواده اسلامی را از بین ببرد بایستید.

فاضلیان به نقشه دشمن برای متزلزل کردن خانواده‎ها و جلوگیری از امر ازدواج از طریق ماهواره اشاره کرد و گفت: خانواده ستیزی و خانواده گریزی از اهداف شوم دشمن است که از طریق فیلم‎ها و برنامه‎های مختلف شبکه‌های ماهواره آن را به مردم ایران القا می کند.

وی بالا رفتن سن ازدواج، بالا رفتن آمار طلاق، پایین آمدن سن بلوغ را از اهداف دشمن بیان کرد و افزود: علت اصلی این معضلات که نسبت به گذشته در جامعه رشد داشته است ریشه در استفاده از ماهواره در خانواده‎ها دارد.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به اینکه با درگیری و زور نمی توان ماهواره را از بین خانواده جمع کرد، خطاب به بانوان بسیجی تصریح کرد: اگر می خواهید خون شهدا را حفظ کنید باید به دنبال حفظ سبک زندگی اسلامی باشید.

وی نخستین مشکل در الگوپذیری از ماهواره را خیانت زن به مرد عنوان کرد و گفت: آمار خیانت زنان متعهل به همسرانشان به شکل معناداری در حال افزایش است.

فاضلیان از بین رفتن حس غیرت در مردها را یکی دیگر از آسیب‎های ماهواره دانست و ابراز کرد: یکی از معضلات جامعه این است که عده ای از مردها از همسران خود می خواهند تا با آرایش وارد جامعه شوند.

وی با گلایه از برگزاری جشن طلاق در شهرهای بزرگ کشور افزود: تحریک حس سیری ناپذیری انسان و قبح زدایی از مسئله طلاق از دیگر آسیب‎های جدی ماهواره می باشد.

دیدگاه شما