وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 13:45   |   کد مطلب: 8777
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:
قاطعیت و هوشیاری در برابر مدعیان حقوق بشر، شرط لازم مذاکرات هسته‌ای
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: قاطعیت و هوشیاری در برابر مدعیان حقوق بشر، شرط لازم مذاکرات هسته‌ای
مذاکره‌کنندگان باید با مدعیان دفاع از حقوق بشر با قاطعیت و هوشیاری برخورد کنند.

 به گزارش نافع، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: تیم مذاکره کننده ایران هرگز نباید فراموش کنند که با کشوری در حال مذاکره‌ایم که حامی شماره یک اسرائیل است و باید قاطعانه و هوشیارانه با آن برخورد کنند.

ابراهیم کارخانه‌ای خاطرنشان کرد: باید بدانیم با کشوری که در رأس همه جنایتکاران حامی اسرائیل قرار دارد؛ مذاکره می‌کنیم و بر حقوق خود پافشاری کرده و با قاطعیت از آن دفاع کنیم.

وی با تأکید بر پافشاری بر مواضع قدرتمندانه خود تصریح کرد: باید حتی یک قدم در برابر دولت‌های‌ مستکبر که نسل‌کشی را در غزه هدف قرار داده‌اند؛ عقب‌نشینی نکرد و ضمن پیش بردن مذاکرات براساس برنامه شورای امنیت ملی، هوشیارانه با این دولت‌ها برخورد کرد.

کارخانه‌ای با اشاره به جنایات 30 روزه رژیم صهیونیستی در غزه و سکوت مجامع بین‌المللی مدعی دفاع از حقوق بشر اعلام کرد: مسئله حقوق بشر، ابزاری در خدمت اهداف سیاسی استکبار جهانی است که جنایات خود را به وسیله این شعار توجیه می‌کنند.

وی خاطرنشان ساخت: امروز در غزه نسل‌کشی بزرگی رخ داده، اما شورای امنیت جز ابراز تأسف هیچ واکنشی از خود نشان نداده است در حالیکه درباره نبرد اوکراین چون منافع خودشان در آن‌جا مطرح بود؛ 17 قطعنامه صادر کرد.

کارخانه‌ای اضافه کرد: متأسفانه این شورا در رابطه با جریان غزه که رژیم صهیونیستی و کشورهای حامی آن در نهایت قساوت، دست به وحشیانه‌ترین جنایت‌ها می‌زنند؛ تنها به انتشار دو بیانیه که آن هم اظهار تأسف بوده؛ بسنده کرده و هیچ تصمبم بازدارنده‌ای نگرفته است.

وی با بیان اینکه شورای امنیت و سازمان‌های مدعی دفاع از حقوق بشر به نوعی مشوق دیگران برای ارتکاب این جنایت‌ها هستند، اظهارداشت: نمونه آن بمباران محل‌های نگهداری کودکان بی‌سرپرست و مظلوم در غزه است درحالیکه به اسرائیل اعلام کرده‌اند؛ این مراکز را هدف قرار ندهد.

کارخانه‌ای تصریح کرد: در جهان وحشی امروز، هر کشوری باید قدرتمند باشد تا در برابر سلطه قدرت‌های مستکبر و زورگویان بتواند از خود دفاع کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت گفت: مردم مظلوم غزه 30 روز است که با کمترین امکانات و تجهیزات نظامی در برابر چهارمین ارتش مجهز جهان و آمریکا که خود را ابرقدرت می‌داند ایستاده‌اند و

به لطف خدا، مقاومت فلسطین در این نبرد پیروز شده و مانند گذشته، اسرائیل با تحمل شکست مفتضحانه عقب‌نشینی خواهد کرد.

کارخانه‌ای خاطرنشان کرد: امروز همه کسانی که در این قتل و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم غزه به هر روشی سهیمند یا سکوت کرده و راضی به این جنایت خونین هستند در گناه کشتار کودکان بی‌گناه شریکند که در رأس آن‌ها رژیم جنایتکار آمریکا قرار دارد.

گفتگو از سمیه مظاهری

 

دیدگاه شما