وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 19:31   |   کد مطلب: 8723
فعالیت بیش از ۷۰۰ پایگاه فرهنگی ورزشی در طرح اوقات فراغت همدان
معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: امسال ۷۸۱ پایگاه فرهنگی ورزشی با هدف بهبود و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در استان همدان فعال شده است.

رسول منعم با اشاره به فعالیت پایگاه‌های فرهنگی و ورزشی در راستای غنی‎سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در سطح استان اظهار کرد: این کار به منظور شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های آنان با استفاده از ظرفیت سالن‌های ورزشی، صورت می‌گیرد.

وی افزود: امسال 38 هزار و 770 نفر از جوانان و نوجوانان استان در برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت که در سطح 781 پایگاه ثابت و سیار  از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان دایر شده، شرکت کرده‎اند.

معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه در این طرح 809 مربی کار آموزش و هدایت جوانان و نوجوانان را بر عهده دارند، اظهار کرد: سعی ما این است که حضور افراد در این طرح مقطعی نباشد و از ظرفیت‌های عظیم قشر جوان و نوجوان در طول سال بهره مند شویم.

وی رویکرد امسال اداره کل ورزش و جوانان در برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت را مهارت‌آموزی، کشف استعدادها و کیفی‌سازی کلاس‌ها دانست و افزود: این کلاس ها زیر نظر 36 هیات ورزشی برگزار می‌شود و اداره کل ورزش و جوانان نیز به عنوان متولی روی پایگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی نظارت دقیقی دارد.

منعم با بیان اینکه برگزاری مسابقات ورزشی در پایان این دوره از کلاس‌ها با موضوع استعدایابی از دیگر اهداف و محور و برنامه‌های غنی سازی اداره کل است، به همگانی کردن ورزش در جامعه اشاره کرد و افزود: طبق مصوبه وزارت ورزش و جوانان هیات‌های که در سطح استان دارای سالن ورزشی هستند باید صبح‌ها سالن‌های خود را رایگان در اختیار ورزش همگانی و استفاده عموم مردم بگذارند.

انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما