وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 19:17   |   کد مطلب: 8721
مدیرکل فرهنگ و ارشاد همدان:
شورای فرهنگی محلات در همدان اجرایی شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد همدان: شورای فرهنگی محلات در همدان اجرایی شد
دیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه شورای فرهنگی محلات در ابتدا یک طرح بود، گفت: بر اساس پیگیری های انجام شده این مهم در حال حاضر به عنوان یک فعالیت فرهنگی در نقاطی از استان اجرایی شده است.

فاضل عبادی در شورای فرهنگ عمومی استان همدان با بیان اینکه یکی از وظایف شورای فرهنگ عمومی استان ها شناخت و اطلاع از وضعیت عمومی استان است، اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی امروز دارای اطلاعات دقیق همراه با مطالعات علمی بود و در تلاش هستیم که جلسات آتی پربارتر و علمی تر برگزار شود.

وی با اشاره به شورای هماهنگی فعالیت های قرآنی در استان گفت: هشت تشکل قرآنی در قالب این شورا در شهرستان های مختلف استان ایجاد شده و به دستگاه های اجرایی نیز در راستای برگزاری برنامه های قرآنی کمک مورد نظر انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به برگزاری جلسات سبک زندگی اسلامی و قرآنی در استان همدان به اهمیت ورود به این حوزه اشاره کرد و افزود: سند جامع قرآنی استان همدان آماده بهره برداری است.

وی از ثبت و صدور 77 مجوز موسسه قرآنی در استان در سال 93 خبر داد و گفت: مباحث قرآنی شاکله ارزشمند و هدفمندی است که سبب ارتقای سطح دینی مردم جامعه می شود که بر این اساس نیازمند توجه ویژه همه دستگاه ها هستیم.

عبادی با اشاره به تأثیرگذاری شوراهای فرهنگی در پیشبرد فرهنگی استان، تصریح کرد: سطح جلسات شوراهای فرهنگ عمومی در استان همدان بر اساس حضور عضا و پیگیری مباحث در حال ارتقای کمی و کیفی است که شایان توجه است.

وی با بیان اینکه مسئولان فرهنگی همدان در ظرایط کنونی تحساس نیاز به برگزاری شورای فرهنگ عمومی می کنند این مهم را مایه مباهات استان دانست و گفت: این جلسات مشتورتی و تصمیم گیری است و مفاد آن در راستای اجرا باید در اختیار دستگاه های اجرایی قرار بگیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه شورای فرهنگی محلات در ابتدا یک  طرح بود، تأکید کرد: بر اساس پیگیری های انجام شده این مهم در حال حاضر به عنوان یک فعالیت فرهنگی در نقاطی از استان اجرایی شده که جای تأمل است.

دیدگاه شما