وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 13:57   |   کد مطلب: 8718
همزمان با سالروز تشکیل بسیج جامعه زنان؛
همایش استانی بدر منیر فردا در نهاوند برگزار می‌شود
همزمان با سالروز تشکیل بسیج جامعه زنان؛  همایش استانی بدر منیر فردا در نهاوند برگزار می‌شود
همایش استانی بدر منیر با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیده "منیره سیف" از شهدای شاخص سال 93 در کانون بسیج نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش نافع، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: این همایش فردا 13 مرداد همزمان با سالروز تشکیل بسیج جامعه زنان در زادگاه این شهیده بزرگوار برگزار خواهد شد.

فاطمه ستاری‌نوید افزود: در این برنامه که با سخنرانی سیدحسن  فاضلیان، امام جمعه موقت ملایر برگزار می‌شود؛ دختران 17 ساله که درست هم‌سن شهیده سیف هستند؛ حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های بزرگداشت روز بسیج جامعه زنان اظهارداشت: برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع عفاف و حجاب و آسیب‌های ماهواره از دیگر برنامه‌هایی است که فردا در شهرستان همدان اجرا می‌شود.

ستاری‌نوید، برگزاری مسابقات ورزشی و دیدار با خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان بسیجی را از دیگر برنامه‌های این روز در همدان عنوان کرد.

وی اعلام کرد: در هریک از شهرستان‌ها نیز برنامه‌هایی به فراخور نیاز برگزار می‌شود که در اسدآباد شامل همایش 600 نفری، جشنواره نقاشی، نمایشگاه عکس، اردوهای زیارتی درون و برون استانی، پیاده‌روی خواهران بسیجی، پایان دوره آموزش عادی، غبارروبی مزار شهدا، مسابقه دارت و طناب‌کشی و جشنواره نقاشی می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان همدان ادامه داد: در تویسرکان نیز یادوراه شهدای شاخص به مناسبت روز قشر برگزار خواهد شد.

ستاری‌نوید اضافه کرد: برنامه‌های کبودراهنگ نیز شامل همایش ضرورت‌های افزایش جمعیت برای داشتن زندگی شادتر، توزیع بروشور، برگزاری نمایشگاه کتاب، نشست مادران پرچم‌داران مقابله با جنگ نرم، توزیع بروشور مروارید ناب، همایش آسیب‌های ماهواره، مسابقه وصیت‌نامه شهیده افضل و تشویق و تکریم افراد موفق محله در مسجد می‌شود.

وی اظهارداشت: در فامنین نیز پیاده‌روی خواهران، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نهضت روشنگری با موضوع ماهواره در روز قشر، برگزاری مسابقات تیر اندازی و چاپ نشریه انجام می‌شود.

ستاری‌نوید بیان کرد: برگزاری نشست بصیرت‌افزایی و افزایش جمعیت، اردوی تفریحی و نشست بصیرت‌افزایی با موضوع ماهواره از مهمترین برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی، برگزاری یادواره شهیده فوزیه شیردل و کوه‌پیمایی در رزن و دیدار با خانواده شهدا در شهرستان بهار را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت روز تشکیل بسیج جامعه زنان عنوان کرد.

ستاری‌نوید  گفت: در ملایر نیز دیدار با روحانیون و ائمه جماعات و تجلیل از مادر شهید صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: 13 مرداد  مصادف با سالروز شهادت مریم فرهانیان به نام "روز بسیج خواهران" نامگذاری شده و هرساله برنامه‌های متعددی در این روز برگزار می‌شود.

ستاری‌نوید خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز بسیاری از بانوان از بخش‌ها و گروه‌های مختلف جامعه عضو بسیج خواهران هستند.

گفتگو از سمیه مظاهری

دیدگاه شما