وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 22:03   |   کد مطلب: 8700
جانشین انتظامی استان همدان از اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی منطقه‌ای، موضوعی و نقطه‌ای در سطح استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها به منظور افزایش ضریب امنیت در استان با رشد ۲۰ درصدی برخوردار بوده است.

علی‌اصغر خرمروی با بیان اینکه امنیت خوبی در سطح استان همدان حکم‌فرما است، با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی ناجا در چهار ماه امسال اظهار کرد: تقویت طرح‌های انتظامی و امنیتی یکی از مسائلی بوده که در این مدت مدنظر قرار گرفته شده است.

وی از اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی منطقه‌ای، موضوعی و نقطه‌ای در سطح استان خبر داد و افزود: این طرح‌ها با افزایش 20 درصدی مواجه بوده تا از این طریق زمینه برای افزایش ضریب امنیت در سطح استان فراهم شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: طرح پاکسازی تفرجگاه‌ها و مناطق توریستی ـ تفریحی، برخورد با معتادان متهاجر، شناسایی نقاط جرم‌خیز و برخورد جدی با اراذل و اوباش در راستای جلب رضایت مردم از پلیس، در این مدت با حساسیت و توجه بیشتری اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه برخورد با سارقان به ویژه سارقان سابقه‌دار از دیگر موضوعاتی بوده که در طول این چهار ماه مورد توجه جدی مأموران انتظامی بوده است، از کاهش چهار درصدی سرقت در چهار ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

خرمروی از برخورد جدی با فعالان مواد مخدر خبر داد و اظهار کرد: در طول چهار ماه امسال با افزایش کشفیات مواد مخدر مواجه بوده‌ایم که این امر نشان از هوشیاری پلیس همدان در برخورد با توزیع‌کنندگان و عرضه‌کنندگان مواد مخدر دارد.

وی با بیان اینکه همدان برای فعالیت قاچاقچیان و فعالان مواد مخدر ناامن شده است، افزود: هوشیاری و اقدام به موقع مأموران انتظامی همدان بارها و بارها قاچاقچیان مواد مخدر را با ناکامی مواجه کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان مشارکت مردم با پلیس را عامل پیشبرد امور و موفقیت در کارها دانست و از شهروندان خواست در این زمینه، همچنان مجموعه ناجا را یاری رسانند.

دیدگاه شما