وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 21:41   |   کد مطلب: 8697
مدیرکل کمیته امداد همدان: ۳ میلیارد ریال زکات فطریه و کفاره در همدان جمع‌آوری شد
مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر یک هزار و ۳۰۰ پایگاه برای جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره مردم همدان دایر و ۳ میلیارد ریال زکات جمع‌آوری شد.

علیرضا ابراهیمی اظهار کرد: پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطریه کمیته امداد استان همدان در روز عید سعید فطر در مصلاهای برگزاری نماز عید در تمام شهرستان‌ها، مساجد، میادین اصلی شهر به تعداد یک‌هزار و 300 پایگاه برپا شد.

وی افزود: صندوق‌های جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره نیز در 20 مسجدی که در طرح مرکز نیکوکاری با کمیته امداد استان مشارکت داشتند برقرار شد که براساس آخرین اطلاعات جمع‌آوری شده تاکنون 3 میلیارد ریال زکات فطریه و کفاره در سطح استان جمع آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان تصریح کرد: امسال براساس تصمیم‌گیری شورای مرکزی زکات استان همدان وجوه جمع‌آوری شده از محل زکات فطره روزه داران توسط ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد شهرستان‌ها و محلات در همان روز عید شمارش شد و در بین مناطق کمتر توسعه‌یافته، محرومان و نیازمندان توزیع شد.

وی ابراز کرد: از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد استان همدان این است که از ظرفیت مساجد در قالب مسجد محوری و مراکز نیکوکاری استفاده بیشتری در پیشبرد اهداف داشته باشیم بر اساس امسال بر تعداد مراکز نیکوکاری در مساجد افزوده می شود.

ابراهیمی گفت: به منظور جمع‌آوری کمک های مردم استان همدان به مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه 100 صندوق سیار و 27 پایگاه ثابت در مسیر راهپیمایی روز قدس و محل برگزاری نماز جمعه مستقر شد که در این راستا مردم نیکوکار همدان 470 میلیون ریال کمک کردند که در اخیتار مردم مظلوم غزه قرار می‌گیرد.

دیدگاه شما