وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 13:44   |   کد مطلب: 8691
نمایشگاه عکس مطبوعات همدان گشایش یافت
نمایشگاه عکس مطبوعات همدان با عنوان ˈمطبوعات دیروز امروزˈ به مناسبت فرارسیدن هفته خبرنگار ، امروز در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی گشایش یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در این آیین با بیان اینکه عملکرد مطبوعات فعال در این استان، علمی و مطابق با دانش روز است گفت: همدان در این زمینه جزو 10 استان برتر کشور است.

فاضل عبادیˈ هدف از برگزاری این نمایشگاه را مقایسه وضعیت دیروز و امروز نشریات همدان و ارزیابی تاریخچه و نقاط قوت و ضعف مطبوعات این استان ذکر کرد.

وی با بیان اینکه همدان در عرصه مطبوعات دارای سابقه 111 ساله است اظهار کرد: روزنامه ˈعدل مظفریˈ نخستین روزنامه همدان است که در زمان مظفرالدین شاه قاچار به چاپ رسید.

وی ادامه داد: 16 نشریه در زمان قاجاریه، 51 نشریه در زمان پهلوی و 77 نشریه بعد از انقلاب در استان همدان فعالیت داشته اند.

عبادی از وجود 77 نشریه دارای مجوز شامل روزنامه، هفته نامه، دوهفته نامه، ماهنامه و فصل نامه در استان همدان خبر داد و گفت: هم اکنون 30 نشریه در استان همدان فعال است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در ادامه از امضای تفاهم نامه با معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری جشنواره مطبوعات غرب کشور در همدان خبر داد.

نمایشگاه عکس مطبوعات همدان در پنج بخش با عناوین ˈنشریات دیروزˈ، ˈروزنامه های امروزˈ ، ˈنمایشگاه تخصصی کتاب در حوزه رسانهˈ، ˈنمایشگاه عکس خبرنگارانˈ و ˈبخش ویژه خبرگزاری هاˈ برپا شده است.

این نمایشگاه دارای 60 قطعه عکس از نشریات و مطبوعات دیروز و امروز استان همدان به معرض دید علاقه‌مندان گذاشته شده است.

 

 

دیدگاه شما