وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 13:42   |   کد مطلب: 8690
حضور اعضای خانه‌های دیجیتال همدان در گردهمایی کار آفریننان کشور
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان از حضور ۱۲ نفر از اعضای خانه های دیجیتال همدان در گردهمایی کارآفریننان فناور کشور خبر داد.

هادی فیض منش گفت: هم اکنون 8 خانه دیجیتال در کانون های فرهنگی و هنری مساجد همدان فعال هستند که تا پایان تابستان این تعداد به 10 خانه دیجیتال افزایش می یابد.

وی افزود: این کانون‌ها به همت مؤسسه رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تجهیز، افتتاح و راه‌اندازی شده‌اند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در ادامه گفت: خانه‌های دیجیتال با ایجاد شرایط آسان برای استفاده عموم در ترویج فرهنگ استفاده صحیح از رسانه‌های دیجیتال و گسترش سواد الکترونیک جوانان و نوجوانان استان، فعالیت می کند.

فیض منش با برشمردن خدماتی که خانه‌های دیجیتال به عموم مردم ارائه می‌دهند، بیان داشت: فروش نرم‌افزار و محصولات فرهنگی دیجیتال، بازی‌سرا برای ارائه بازی‌های رایانه‌ای و اینترنتی، در اختیار قرار دادن اینترنت پاک با سرعت بالا، آموزش در قالب کلاس‌های مختلف از برخی خدماتی است که در این خانه‌های فرهنگی دیجیتال ارائه می‌شود.

وی ابراز داشت: تولید نرم‌افزار و محصولات فرهنگی دیجیتال برای تأمین نیاز مردم جامعه و سازمان‌ها و نهادهای مختلف یکی دیگر از خدمات خانه‌های دیجیتال در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

وی در ادامه ازحضور 12 نفر از اعضای خانه های دیجیتال کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در گردهمایی کارآفریننان ففناور از 31 مرداد تا 4 شهریور ماه جاری در دانشگاه صنعتی شریف خبر داد.

 

دیدگاه شما