وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 20:08   |   کد مطلب: 8643
تهیه جهیزیه ۴۰ نوعروس از زکات فطریه مصلای حضرت اباالفضل ملایر
کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر 214 پایگاه جمع آوری زکات فطریه را در نقاط مختلف شهرستان ملایر مستقر کرده است که مبالغ جمع آوری شده در مصلای حضرت اباالفضل(علیه السلام) نیز در همان روز بین 40 نوعروس برای تهیه جهیزیه تقسیم می شود.

علی کولیوند در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نافع در ملایر با اشاره به عید سعید فطر اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر ۲۱۴ پایگاه جمع آوری زکات فطریه را در نقاط مختلف شهرستان ملایر مستقر کرده است.

وی افزود: از این تعداد ۲۵ صندوق در مصلای حضرت اباالفضل(علیه السلام) ملایر، میادین و معابر ۳۲ صندوق و در ۲۵ مسجد در ملایر نیز صندوق‎های جمع آوری زکات فطریه مستقر می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر گفت: در میادین و معابر چهار شهر ملایر، ازندریان، زند و جوکار پایگاه‎های جمع آوری زکات فطریه مستقر می باشد.

وی با بیان اینکه در ۱۵ مرکز دهستان نیز پایگاه جمع آوری زکات فطریه مسقر شده است، بیان کرد: سایر پایگاه‎های جمع آوری زکات فطریه در روستاهایی که نماز عید فطر در مساجد آنها اقامه می شود برپا شده است.

کولیوند تصریح کرد: تعداد ۱۵ هزار پاکت در سطح شهر ملایر برای جمع آوری زکات فطریه مردم نیز تقسیم شده است.

وی با بیان اینکه امسال حساب‎های بانکی مربوط به زکات فطریه مسدود شده است، ابراز کرد: امسال کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر افراد محروم و نیازمند هر منطقه را شناسایی و مبالغ جمع آوری شده از مساجد همان منطقه را سریعاً در اختیار خانواده‎های محروم همان منطقه قرار می دهد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدن زکات فطریه به نیازمندان پیش از غروب آفتاب عید فطر تصریح کرد: مبالغ جمع آوری شده در مصلای حضرت اباالفضل(علیه السلام) نیز در همان روز بین ۴۰ نوعروس برای تهیه جهیزیه تقسیم می شود.

دیدگاه شما