وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 12:07   |   کد مطلب: 8637
 مذاکرات هسته‌ای بر بهبود وضعیت اقتصادی کشور تأثیر ندارد/ توطئه‌های دشمن برضد ملت ایران ادامه می‌یابد
امروز مسئولان کشور باید در عرصه اقتصادی، تمام توان خود را در داخل کشور بدون نگاه به گره‌گشایی سیاسی در خارج از مرزها بگذارند تا بتوان به اقتصادی پویا و مقتدر دست یافت.

به گزارش نافع، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: انتظاریم نداریم که مذاکرات هسته‌ای بتواند وضعیت اقتصادی کشور را تغییر دهد زیرا توطئه‌های دشمن برضد ملت ایران، همچنان ادامه خواهد داشت و اوباما و خزانه‌داری آمریکا نیز بارها به این مسئله اعتراف کرده‌اند.

 ابراهیم کارخانه‌ای با اشاره به تأکیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر گسترش اقتصاد مقاومتی افزود: اقتصاد مقاومتی می‌تواند کشور را در شرایط سخت هدایت کند.

وی اظهارداشت: ماهیت انقلاب اسلامی و ماهیت دینی ایران مبتنی بر استکبارستیزی است و تا زمانی که این روحیه حق‌طلبی و استکبار ستیزی وجود داشته باشد؛ دشمنان دست از توطئه برضد ملت بر نمی‌دارند.

کارخانه‌ای بیان کرد: چون توطئه‌های دشمن در زمان‌های مختلف و به اشکال مختلف بر ضد ما ادامه دارد؛ اقتصاد ما نیز در معرض این تهاجمات قرار خواهد داشت.

وی اعلام کرد: حتی اگر مسئله‌ای هسته‌ای نیز به صورت کامل برطرف شود؛ دشمن همان‌طور که بارها اعتراف کرده به روش خود ادامه داده و تحریم‌ها را به بهانه‌های مختلف نظیر چالش‌های حقوق بشر و ... ادامه خواهد داد.

کارخانه‌ای خاطرنشان کرد: بنابراین درست نیست که بگوییم پافشاری ملت بر آرمان‌های انقلاب و تقابل با توطئه‌های دشمن می‌تواند آثار شدیدی را در وضعیت اقتصادی ایجاد کند چون توطئه‌ها چندجانبه بوده و در یک جبهه نیست.

وی با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جداکردن مسئله هسته‌ای از تحریم‌ها تصریح کرد: اقتصاد کشور باید به گونه‌ای باشد که جدا از فشارهای وارده بر ملت بتواند سرپا بایستد و رئیس جمهور نیز در نشست اخیر کارگزاران دولت با رهبر معظم انقلاب، این را به عنوان برنامه دولت مطرح کرده است.

گفتگو از سمیه مظاهری

 

دیدگاه شما