وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 20:05   |   کد مطلب: 8630
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان: مرصاد داستان ایستادگی رزمندگان همدان در برابر کفر و نفاق است
رزمندگان همدان همواره در جریان هشت سال دفاع مقدس، نقش حائز اهمیتی در پیشبرد اهداف نظام داشتند و اگر نیروهای همدان در برابر منافقان ایستادگی نمی‌کردند؛ فاجعه بزرگی در کشور رخ می‌داد.

به گزارش نافع، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد با بیان این مطلب گفت: عملیات مرصاد تداعی‌گر ایستادگی در برابر کفر و نفاق است و ایثارگری رزمندگان همدان، توطئه منافقان را نقش بر آب کرد.

سردار غلامعلی ابوحمزه افزود: رزمندگان استان همدان با اقدام خودجوش و با ایثار و فداکاری بر سر راه منافقان سد محکمی ایجاد کردند و مانع از پیشروی آنها به داخل میهن شدند.

وی اظهارداشت: نیروهای بعثی عراق و منافقان عملیات خود را در چهار مرحله طراحی کرده بودند تا از این طریق به تهران رسیده و کار را یکسره کنند.

ابوحمزهبا بیان اینکه نیروهای همدان در همان مرحله نخست، نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند، افزود: با این موفقیت بزرگ، بار دیگر توانمندی جمهوری اسلامی بر همگان ثابت شد.

وی با اشاره به کمینگاه‌های امروز دشمن برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: باید با الگوپذیری از رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی و ایثارگران عملیات مرصاد از گذرگاه‌های سخت دشمن عبور کرده و کشتی انقلاب را به سلامت به سرمنزل مقصود رساند.

فرمانده سپاه همدان، پیروی محض از ولی فقیه را عامل موفقیت در همه کارها دانست و گفت: نباید فراموش کرد که امروز دشمن از هر راهی به دنبال نفوذ به ایران اسلامی و ایجاد تفرقه بین مردم است، اما به طور حتم با هوشیاری مردم و مسئولان راه به جایی نخواهد برد.

 

دیدگاه شما