وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 18:06   |   کد مطلب: 8590
حفظ روحیه شهادت‌طلبی، پیروزی غزه و شکست اسرائیل را به دنبال دارد
قرآن و اسلام، دشمنی با طاغوت را واجب دانسته و رمز نجات مسلمانان را در دشمنی با دشمنان خدا می‌دانند.

به گزارش نافع، امام جمعه شهر مریانج با بیان این مطلب در خطبه‌های آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه این هفته گفت: طاغوت کسی است که در برابر اراده الهی و بندگی خدا ایستاده یا از پذیرش حاکمیت حق کناره‌گیری کند.

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی افزود: در برابر این‌ها، مؤمنان و حزب‌الله قرار دارند و حزب‌الله کسانی هستند که ولایت الهی، محمد مصطفی(ص) و علی(ع) را که خط امامت و نورانیت است؛ پذیرفته‌اند و براساس وعده الهی، حزب‌الله پیروز خواهند شد.

وی با اشاره به وقایع تؤسف‌بار غزه اظهارداشت: امروز همه قدرت‌های جهان جمع شده و بر سر یک سرزمین کوچک آتش می‌ریزند و دولت‌های کودک‌کشی چون اسرائیل و  مستکبرانی چون آمریکا در برابر یک جهان پر از سکوت و خیانت به نام جامعه جهانی و همراهی تعدادی مسلمان‌نما به نام دولت‌های خائن عربی، مردم غزه را مورد هدف قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام رستمی بیان کرد: امروز مسلمانان باید به ایستادگی خود در برابر زورگویان ادامه دهند زیرا این وعده الهی است که هرکه با خدا باشد؛ او را یاری خواهد کرد.

وی با اشاره به ایستادگی و مقاومت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و اهل‌بیت ایشان باوجود تحمل مصائب فراوان گفت: با تأسی به سید و سالار شهیدان و حفظ روحیه ایمان و شهادت‌طلبی باید در برابر متجاوزان ایستاد و خداوند فرموده است که "ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم".

حجت‌الاسلام رستمی با نگاهی به تاریخ زندگی انسان‌ها درمی‌یابیم هر تمدن و حکومتی که به ستم بی‌اندازه رسیده به نقطه سقوط نزدیک شده که نمونه آن، حکومت نمرود و فرعونیان و قتل نوزادان بی‌گناه است.

وی بیان کرد: امروز نیز بیش از 200 کودک بی‌گناه در غزه کشته شده‌اند و خداوند انتقام خون این بی‌گناهان را خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام رستمی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه همه مسلمانان به ویژه ملت ایران، اعتراض به اقدامات فجیعانه رژیم صهیونیستی است و سکوت، تأیید این گرگ‌منشی‌هاست.

وی گفت: وقایع امروز، مصداق "ظهرالفساد فی‌البر و البحر" است  و فساد و ستم علنی و عمومی شده و منتظر تحقق وعده  الهی"و نرید ان نمن‌الارض ..." هستیم.

امام جمعه مریانج با اشاره به سالروز بمباران بی‌رحمانه نمازجمعه همدان و شهادت ده‌ها نفر از نمازگران و روزه‌داران گفت: مردم همدان در برابر این حادثه کوچکترین تردیدی به خود راه نداده و مقاومت کردند.

حجت‌الاسلام رستمی، همچنین با اشاره به فررسیدن سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد اظهارداشت: 5 مرداد سالروز شکست آمریکا، منافقان، صدام و کشورهای عربی به دست رزمندگان اسلام است.

لازم به ذکر است؛ مردم شهیدپرور شهر مریانج همگام با سایر مسلمانان جهان، امروز در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و خشم و انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی ابراز کردند.

مردم با تجمع در میدان شهدا حرکت خود را به سمت مسجد جامع و مصلای نماز جمعه مریانج آغاز کرده و در بین راه، شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر داعش صهیونیستی" سر دادند.

آن‌ها همچنین اعلام کردند " خامنه‌اي رهبر امت ماست، دشمن شيطان بزرگ آمريكاست".

خبر از سمیه مظاهری

دیدگاه شما