وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 15:54   |   کد مطلب: 8583
 عمل به قرآن فتنه‌ها را بر می‌چیند
امام جمعه همدان گفت: دلیل اینکه دشمنان بر مسلمانان مسط هستند این است که ما به قرآن عمل نکرده‌ایم چراکه عمل به قرآن فتنه‌ها را بر می‌چیند.

 آیت الله غیاث‌الدین طه محمدی در خطبه‌های نماز جمعه روز قدس همدان افزود: اینکه امروز کشورهای اسلامی زیر آتش دشمن هستند به علت تفرقه بین جوامع اسلامی است.

وی تصریح کرد: آن‌هایی که به اسم تشیع و تسنن بین شیعه و سنی اختلاف می‌اندازند نه شیعه و نه سنی هستند بلمه عده‌ای کور دل و کور باطن هستند که به نام دین نسل کشی می‌کنند.

محمدی اعلام کرد: داعش جیره‌خوار اسرائیل است، این فرقه اسلام ونماز را قبول ندارند و به نام دین به اسلام ضربه می‌زنند.

امام جمعه همدان با اشاره به جمعیت چند صد هزار نفری اعراب و بی تفاوتی آن‌ها نسبت به سرنوشت کشورهای اسلامی، بیان کرد: لندن نشین‌ها مردم غزه را «ناصری» خطاب می‌کنند در حالی‌که «شافعی» هستند و کسی نیز اعتراض نمی‌کند.

وی تصریح کرد: دلیل اینکه دشمنان بر مسلمانان مسط هستند این است که ما به قرآن عمل نکرده‌ایم چراکه عمل به قرآن فتنه‌ها را بر می‌چیند.

امام جمعه همدان همچنین به وصیت‌نامه امیرالمومنین(ع) اشاره کرد و گفت: به خوبی این کلام روحانی را به شیفتگان آن امام همام معرفی نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: وصیت‌ امیرالمومنین (ع) به تقوای الهی در تمام شئون و منظم بودن در تمام ابعاد زندگی است چراکه اگر نظم نباشد موفقیت حاصل نمی‌شود.

وی همچنین از نمازگزاران همدانی خواست نماز عید فطر را باشکوه هرچه بیشتر در مصلای این شهر که موقعیتی استراتژیک دارد برگزار کنند.

محمدی اظهارکرد: برای 70 تا 80 هزار نمازگزار در مصلای همدان مکان اقامه نماز در نظر گرفته شده که این اجتماع اسرائیل را سر جای خود می‌نشاند.

وی میزان زکات فطریه را نیز برای کسانی که قوت غالب آنها نان است نفری 3150 تومان، کسانی که بیشتر برنج خارجی مصرف می‌کنند نفری 12 هزار تومان و برای افرادی که بیشتر برنج ایرانی استفاده می‌کنند 19 هزار و 500 تومان اعلام کرد.

امام جمعه همدان همچنین از دولت به علت عدم ارائه طرحی منسجم و راهبردی در زمینه ازدواج آسان، وام ازدواج و تسهیلات فرزندآوری انتفاد کرد و افزود: امکانات مالی کشور زیاد است و نیاز به برنامه‌ریزی دارد.

منبع:فارس

دیدگاه شما