وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 2 مرداد 1393 ساعت 21:37   |   کد مطلب: 8569
گفتگوی اختصاصی کارخانه ای به خبرنگار نافع
ملت ایران در روز قدس حماسه‌ای بی‌نظیر رقم می‌زند
ملت ایران در روز قدس حماسه‌ای بی‌نظیر رقم می‌زند
اسرائیل همیشه شکست خورده و این‌بار نیز به لطف خدا و الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران مفتضح خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: 66 سال از عمر رژیم نامشروع صهیونیستی می‌گذرد که 31 سال آن پیش از انقلاب اسلامی بوده و در همه جنگ‌های این دوره پیروز بوده و بخشی از خاک فلسطین را تصرف کرده است.

ابراهیم کارخانه‌ای افزود: اما در 35 سال پس از انقلاب در همه حملات شکست خورده و هیچ موفقیتی نداشته است که نمونه بارز آن، حمله سال 85 است که با مقاومت 33 روزه حزب ا... و شکست مفتضحانه اسرائیل پایان یافت.

وی ادامه داد: در سال 87 و 91 نیز حمله به غزه با مقاومت قهرمانانه مردم این منطقه روبرو شده و رژیم صهیونیستی مجبور به فرار از منطقه شد.

کارخانه‌ای بیان کرد: اکنون نیز به لطف خدا و با مقاومت قهرمانانه و جانانه مردم فلسطین، اسرائیل شکست خواهد خورد.

وی گفت: عامل پیروزی حزب‌الله و مقاومت لبنان نیز تأسی به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بود.

نماینده مردم همدان در خانه ملت تصریح کرد: اسرائیل به عنوان چهارمین ارتش مجهز جهان مطرح بوده و هراز چندگاهی، سلاح‌های فوق‌مدرن خود را با حمله به فلسطین آزمایش می‌کند.

کارخانه‌ای اضافه کرد: در مقابل، غزه تنها با 326 کیلومتر مربع وسعت، اما با توکل بر خدا و مقاومت قهرمانانه و بهره‌گیری از کمترین و ابتدایی‌ترین تجهیزات نظامی موفق شده قهرمانانه در برابر وحشیانه‌ترین حملات مقاومت کند.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل این‌بار نیز مستأصل شده و سفرهای مکرر جان کری و تماس با دولت مصر گویای این واقعیت است.

کارخانه‌ای با اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی درباره این مسئله تصریح کرد: شورای امنیت که برای جنگ اوکراین 17 جلسه تشکیل داد؛ تاکنون برای مسئله غزه که نزدیک به800 کشته و 5 هزار مجروح داشته و بیشتر آن‌ها کودکان مظلوم هستند؛ تنها دو جلسه برگزار کرده و این جای تأسف دارد.

وی اظهارداشت: تأسف‌بارتر آنکه رسانه‌های جهان، گازگرفتن یک بازیکن فوتبال اروگوئی را در سطحی بسیارگسترده در جهان منعکس کردند، اما حمله به مرم غزه انعکاس بسیارکمی در رسانه‌های جهان دارد.

کارخانه‌ای گفت: باوجود همه این‌ها شاهدیم که خشم انقلابی بر ضد اسرائیل در سراسر جهان در حال شکل گرفتن است و می‌رود  تا با برپایی راهپیمایی عظیم روز قدس در سرتاسر جهان به یک نهضت جهانی ضد رژیم نامشروع تبدیل شود.

نماینده مردم همدان در مجلس ادامه داد: به یقین ملت‌های آزاده جهان با پیشگامی ملت مسلمان ایران در اقیانوس مواج انسان‌های مصمم به خروش خواهند آمد و نهیب آن صهیونیسم و استکبار جهانی را به وحشت خواهد انداخت.

کارخانه‌ای افزود: ملت ایران در روز قدس به تبعیت از رهبری، حماسه‌ای را شکل خواهد داد که در تاریخ 35 ساله انقلاب بی‌نظیر خواهد بود.

گفتگو از سمیه مظاهری

دیدگاه شما