وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 2 مرداد 1393 ساعت 19:34   |   کد مطلب: 8566
سکوت نسبت به سرنوشت مسلمانان غزه گناه است
راهپیمایی روز قدس نماد پیروزی اسلام و یادگار بنیان‌گذار کبیر انقلاب است که هرساله با شکوه هرچه تمامتر برگزار می‌شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان همدان با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با نافع گفت: امسال با توجه به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، این راهپیمایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید به بهترین صورت برگزار شود.

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی افزود: راهپیمایی روز قدس، همچنین نماد وحدت مسلمانان است که فارق از تفاوت‌های مذهبی، سیاسی و فرهنگی در مورد یک مسئله با یکدیگر هم‌صدا می‌شوند که این وحدت به ابتکار امام راحل صورت گرفت و در تقویم سیاسی جمهوری اسلامی ثبت شد.

وی با اشاره یه اهمیت راهپیمایی امسال گفت: این روزها شاهد بمباران غزه و نقض حقوق بشر توسط اسرائیل هستیم و در حالیکه ابدایی‌ترین اصول انسانی توسط اسرائیل مورد تجاوز قرار گرفته، شاهد سکوت خیانت‌وار کشورهای مسلمان منطقه هستیم.

حجت‌الاسلام رستمی ادامه داد:همچنین کشورهای اروپایی نیز از این حملات وحشیانه حمایت کرده و سایر کشورها نیز سکوت همراه با تایید را در پیش گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: سازمان ملل نیز که مسئولیت حفظ صلح جهانی را برعهده دارد؛ به وظایف خود عمل نکرده و برعکس به مردم حامی غزه اخطار می‌دهد.

حجت‌الاسلام رستمی با تأکید بر حمایت از مردم مظلوم غزه و حضور حداکثری در راهپیمایی آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان بیان کرد: بنابر اعتقادات دینی ما، نباید نسبت به سرنوشت سایر مسلمانان بی‌تفاوت باشیم.

امام جمعه مریانج تصریح کرد: مردم غزه با تأسی به گفتمان انقلاب اسلامی ایران که سرخم نکردن در برابر مستکبران است پیروز خواهد شد.

حجت‌الاسلام رستمی ادامه داد: نمونه بارز این الگوگیری، پیروزی حزب‌الله لبنان و جریان مقاومت  در سوریه است در حالیکه کشورهای عربی  و سران خائن آن‌ها همه در برابر اسرائیل خار و ذلیل هستند.

گفتگو از سمیه مظاهری

دیدگاه شما