وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 12:10   |   کد مطلب: 8546
مسیرهای راهپیمایی روز قدس در همدان اعلام شد
راهپیمایی روز جهانی قدس در همدان از ساعت 11 صبح با تجمع روزه داران و مردم همیشه در صحنه همدان در میدان امام خمینی(ره) در مسیر های تعیین شده به طرف حسینه حضرت امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد و در پایان راهپیمایی مفاد قطعنامه به تایید حاضران خواهد رسید.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان در نشست نخبگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: گفت: وظیفه همه مسلمانان در اقصی نقاط عالم این است که با اعلام حمایت از مسلمانان فلسطینی مراتب انزجار خود را از افزون خواهی های استکبار جهانی وصهیونیسم فریاد بزنند.

وی افزود: همزمان با جهان اسلام در بیش از هفتاد نقطه از استان همدان راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد برگزاری مراسم روز قدس در همدان تصریح کرد: یک صد پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سراسر استان اقدام به جمع آوری کمک های نقدی مردم خواهند نمود.

وی اظهار داشت:9 ستاد اصلی در شهرستان های استان عهده دار مراسم راهپیمایی هستند و در 22 نقطه از استان ائمه جمعه و سخنرانان قبل از خطبه به تبیین جنایات صهیونیسم در غصب سرزمین های اشغالی فلسطین خواهند پرداخت.

سید حسن فاضلیان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در همدان از ساعت 11 صبح با تجمع روزه داران و مردم همیشه در صحنه همدان در میدان امام خمینی(ره) در مسیر های تعیین شده به طرف حسینه حضرت امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد و در پایان راهپیمایی مفاد قطعنامه به تایید حاضران خواهد رسید.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از یک صد تشکل مردمی، هیئات مذهبی، کانون های مساجد، نیروی مقاومت بسیج، هیئات های ورزشی، احزاب و گروه ها، دانشگاهیان، دانش آموزان و حوزه های علمیه برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در همدان اعلام آمادگی کرده اند.

سید حسن فاضلیان عنوان کرد: برای ایجاد تسهیل در رفت و آمد شهروندان، ناوگان شهری اتوبوس رانی و تاکسیرانی در مسیر های منتهی به محل تجمع و بازگشت فعال خواهند بود.

رئیس ستاد برگزاری مراسم روز قدس استان در پایان اظهار داشت: توزیع محصولات فرهنگی، برگزاری نمایشگاه، ایستگاه نقاشی با موضوع فلسطین در طول مسیر راهپیمایی از دیگر برنامه های پیش بینی شده این روز می باشد.

دیدگاه شما