وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 11:07   |   کد مطلب: 8543
دعوت سازمان بسیج مهندسین از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس
در پی کشتار وحشیانه مردم مظلوم غزه به دست رژیم غاصب صهیونیستی، سازمان‌ بسیج مهندسین صنعتی استان‌های مختلف کشور با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای، ضمن ابراز انزجار و نفرت از اعمال وحشیانه رژیم جعلی اسرائیل علیه مردم بی‌پناه غزه، از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

در بخش‌هایی از این بیانیه‌ها آمده است:«بی شک روز قدس یکی از جاودانه‌ترین میراث‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) است که تقارن روز جهانی مقابله با استکبارهای پوشالی و حمایت جهانی از مردم مظلوم و بی گناه فلسطین با لیالی قدر قطعاً بر قدر و ارزش این روز افزوده است...

 اینک رژیم غاصب اسرائیل در سکوت معنادار سازمان‌ها و رسانه‌های به اصطلاح حامی حقوق بشر غربی که خود را تافته جدا بافته دموکراسی در جهان می‌دانند، با سانسور واقعیت جنایات انجام شده در غزه به کمک بنگاه‌های خبرپراکنی خود با استفاده از مدرن‌ترین جنگ‌افزارها جنایت جدیدی را علیه مردم مظلوم فلسطین آغاز کرده است. مشاهده اجساد کودکان بی گناه و مظلوم، مسلماً عرق شرم بر جبین تمام کسانی که در برابر این جنایات سکوت کرده‌اند، می‌نشاند.

هجوم وحشیانه این رژیم جعلی بار دیگر ماهیت اسرائیل غاصب و نیات پلید حامیانش بخصوص آمریکا را آشکار ساخت و داغ ننگی بر پیشانی آنها نهاد.

 آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی که پس از سال‌ها سرمایه‌گذاری با کمک هم‌پیمانان منطقه‌ای و اروپایی خود در سوریه به نتیجه‌ای نرسیده‌اند، با تشکیل گروه‌های تروریستی از جمله داعش، امنیت کشورهای مسلمان و حامی مقاومت را نشانه گرفته و مسلمانان را به جای همبستگی برای نابودی رژیم صهیونیستی که خطری جدی برای جهان است، درگیر مسائل داخلی کرده‌اند تا این رژیم با وحشیانه‌ترین شیوه مسلمانان مظلوم غزه را در ماه میهمانی خدا به خاک وخون بکشد...

مقطع کنونی، مقطع حساسی است؛ چرا که جهان اسلام و منطقه ژئواستراتژیکی خاورمیانه در شرایط ویژه ای قرار گرفته است. در مصر، تونس، لیبی، عربستان و ... تحولات اساسی انجام شده و بیداری اسلامی در منطقه با سرعت رو به رشدی به پیش می رود و ستون فقرات نظام های سیاسی وابسته به نظام سلطه و پدیده شوم صهیونیسم را در هم می شکند؛ ملت بحرین همچنان در مصاف با آل خلیفه مصمم است و در عربستان نیز بخشی از مردم سر به قیام برافراشته و به دنبال حقوق خود هستند و این در حالیست که در فلسطین نیز گفتمان سازش با رژیم صهیونیستی محکوم به شکست بوده و گفتمان مقاومت مورد پذیرش افکار عمومی قرار گرفته است. در چنین فضایی آرمان آزادسازی قدس طرفداران زیادی به خود جذب کرده است.

در این سوی نیز رژیم صهیونیستی هم اکنون در شرایط سخت و دشوار از لحاظ بین المللی، منطقه ای و در داخل مرزهای فلسطین اشغالی قرار گرفته است. ناهماهنگی و اختلاف شدید بین احزاب صهیونیستی، مطالبات متعدد ساکنان مناطق اشغالی مبنی بر مهاجرت معکوس، امواج توفنده خشم و خروش ملت ها علیه رژیم صهیونیستی و ناتوانی حامیان بین المللی رژیم جعلی اسرائیل در حمایت از آن رژیم، مشکلات و چالش های عدیده ای را در پیش روی حیات و بقاء این رژیم پوشالین نهاده و صهیونیسم شوم جهانی را در مسیر فرسایش رو به افزایش قرار داده است.

رژیم جعلی صهیونیست و مدافعان درمانده‌اش باید بدانند که با گذر زمان بیش از پیش در منجلاب خودساخته زور و تزویر و ستم و کفر خود غرق می‌شوند و از خود تنها چهره‌ای منفور،ضعیف، منزوی و ترسو برجای خواهند گذاشت...

امسال فضای جهان اسلام جهت تأکید دوباره بر آزادسازی قدس در قالب راهپیمایی روز قدس آماده است. این آمادگی در نقطه ای مطلوب قرار دارد و می رود تا اصلی ترین دغدغه امام در آخرین روزهای پایانی عمرش که همانا آزادسازی قدس بوده است تحقق یابد.

روز قدس، جمعه پایانی ماه رحمت و برکت الهی و بهار نزول قرآن روز اعلام همبستگی، غیرت، تعهد و حمایت ابدی مسلمین و آزادی‌خواهان و مستضعفین جهان از فلسطین و مظلومیت است.

لذا تکلیف انسانی و وظیفه دینی هر مسلمانی است تا در این روز بزرگ که از یادگارهای پایا و پویای مرشد کامل و امام راحل، خمینی کبیر (ره) است، خشم خروشان خود را بر سر صهیونیسم جهانی فرو کوبد.

متخصصین، مهندسین سختکوش و بسیجیان غیور این مرز و بوم در کنار آحاد مردم آگاه و اقشار بصیر در راستای تجدید عهد با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای، در حمایت از مظلومیت و ابراز انزجار از سلطه طلبی و خونخواری اسرائیل، در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند تا به جهانیان بفهمانند که قبله نخست مسلمین هرگز در چنگال پلید ستم باقی نمی‌ماند».

در پایان هر یک از این بیانیه‌های استانی، ضمن اعلام حمایت از مردم غزه و آرزوی موفقیت برای رزمندگان مقاومت، از مردم سراسر کشور برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت شده است.

همچنین در این بیانیه‌ها از مسئولان دیپلماسی کشورمان خواسته شده تا تمام توان خود را از طریق مجامع بین‌المللی  در جهت همبستگی کشورهای اسلامی برای پایان بخشیدن به جنایات علیه مردم غزه به کار گیرند.

دیدگاه شما