وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 08:28   |   کد مطلب: 8539
اعلام آمادگی فرهنگیان و دانش آموزان تویسرکانی در راهپیمایی روزقدس
مدیرآموزش وپرورش شهرستان تویسرکان گفت: تعیین روز جهانی قدس از تصمیمات بسیار حیاتی، مدبرانه و دور اندیشمندانه امام راحل(ره) برای روشنگری جنایات صهیونیست‌ها بود که حضور و شرکت در راهپیمایی روز قدس حداقل وظیفه امت اسلامی در قبال مردم مظلوم فلسطین است.

جلسه هماهنگی روزجهانی قدس باحضوراعضا دردفترمدیرآموزش وپرورش شهرستان تویسرکان برگزارشد.

جواد اسدبیگی مدیرآموزش وپرورش شهرستان تویسرکان در این جلسه، بیت‌المقدس و سرزمین فلسطین را جایگاه و محل ظهور تعدادی از پیامبران الهی عنوان کرد و افزود: روز قدس روز اسلام و روز مسلمین است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی این روز را در قلب تاریخ قرار داده است.

وی افزود: تعیین روز جهانی قدس از تصمیمات بسیار حیاتی، مدبرانه و دور اندیشمندانه امام راحل(ره) برای روشنگری جنایات صهیونیست‌ها بود که حضور و شرکت در راهپیمایی روز قدس حداقل وظیفه امت اسلامی در قبال مردم مظلوم فلسطین است.

مدیرآموزش وپرورش شهرستان تویسرکان در ادامه با محکوم کردن اقدامات گروهک تروریستی داعش و با تأکید بر این مطلب که  گروهک داعش و حامیان آن به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند و وحدت اسلام و مسلمانان را هدف قرار گرفته‌اند، ابراز کرد: گروه های تکفیری از جمله گروه تکفیری بعثی موسوم به داعش با ایجاد تفرقه و درگیری های فرقه ای خرابی ها و مشکلات بسیاری در کشورهای مسلمان همسایه به بار آورده اند، اما خوشبختانه ما شاهد امنیت کامل، انسجام و وحدت رویه در جمهوری اسلامی ایران با رهبری مقام معظم رهبری هستیم.

اسدبگی با اشاره به وضعیت کنونی جهان اسلام و حمایت استکبار جهانی و برخی از رهبران فریب خورده کشورهای عربی ‌و حملات وحشیانه اسرائیل غاصب به غزه و به شهادت رسیدن افراد بی گناه گفت: رژیم صهیونیستی به پشتوانه حمایت آمریکا و حامیان غربی در این مدت و چند روز اخیر با حملات هوایی و زمینی و با شدت بیشتری علیه مردم مظلوم غزه در سرزمین های اشغالی مرتکب جنایات وحشیانه ای شده اند.

وی با بیان اینکه مستکبران و حامیان آن ها نه تنها با ادعای حقوق بشر و ترویج اصول دموکراسی که توسط دنیای غرب مطرح می شود سنخیتی ندارد بلکه در تضاد کامل با این اصول می باشد، عنوان کرد: تکلیف و وظیفه تمامی مسلمانان جهان است که متحد و منسجم با برگزاری مراسم راهپیمایی این روز بزرگ، ضمن اعلام انزجار از اسراییل جنایتکار، از حقوق مردم مظلوم فلسطین دفاع نمایند.

مدیرآموزش وپرورش شهرستان تویسرکان در پایان با دعوت ازجامعه فرهنگیان ودانش آموزان شهرستان تویسرکان برای حضورگسترده وپرشوردرراهپیمایی روزجهانی قدس تاکید کرد.

دیدگاه شما