وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 31 تير 1393 ساعت 11:32   |   کد مطلب: 8535
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان مطرح کرد:
طرح مفتاح الجنه، طرحی برای ایجاد امید در بین مددجویان
طرح مفتاح الجنه، طرحی برای ایجاد امید در بین مددجویان
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان گفت : طرح مفتاح الجنه با حضور معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان، معاون خودکفائی و اشتغال استان ، معاون سرپرستی بانک کشاورزی استان و چند نفر از همکاران بانک کشاورزی ، در شهرستان تویسرکان برگزار شد.

 محمدجواد ترکاشوند  درباره اجرای طرح مفتاح الجنه در تویسرکان اظهار کرد: در راستای این طرح از سه خانواده تحت پوشش کمیته امداد  شهرستان تویسرکان  بازدید و سرکشی بعمل آمد  و از نزدیک مشکلات این خانواده ها از جمله مشکل اشتغال، مسکن و معیشت خانواده ها بررسی که با اهداء سبد غذائی از آن ها تفقد و دلجوئی شد.

وی افزود: کمیته امداد با اجرای طرح مفتاح الجنه اهداف مختلفی را دنبال می کند که رسیدگی به امور خانواده های نیازمند، تقویت و تحکیم روابط عاطفی با خانواده های تحت حمایت از مهم ترین اهداف این طرح است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان با بیان اینکه در این دیدارها، بازدید از خانواده‏ های دارای جمعیت زیاد و همچنین خانواده‏ هایی که از مشکلات درمانی و بیماری‏های صعب‏ العلاج رنج می‏برند، اجرایی می‏ شود، ابراز کرد: این دیدارها با هدف دلجویی و تفقد از خانواده های عضو جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان، شنیدن مسائل و مشکلات و تلاش در در راستای رفع معضلاتشان با حضور مسئولان انجام می شود.

ترکاشوند با بیان اینکه طرح مفتاح الجنه، طرحی برای ایجاد امید در بین مددجویان، است، عنوان کرد: انجام این دیدارها را به منزله زیارت و تقویت روحیه ای برای متولیان امراست و در این زمینه خدمت به محرومان از جمله کارهای پرفیضی است که خدا آن را به بندگان خوب خود ارزانی دارد.

وی  خاطرنشان کرد: آشنایی مسؤولان با دردها و مشکلات این خانواده ‏ها از نزدیک، جلب کمک‏ های آنان و رفع مشکلات خانواده ها  از جمله اهداف این طرح است.

دیدگاه شما