وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 27 تير 1393 ساعت 17:39   |   کد مطلب: 8490
درّندگان آمریکا و اسرائیل در غزه دست به هر کاری می‌زنند
نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان با اشاره به جنایات کشورهای غربی در ماه میهمانی خداوند، افزود: ماه رمضان ماه توبه، بیداری و بصیرت است و در این ماه درّندگان دست‌بوس آمریکا و اسرائیل در غزه دست به هر کاری می‌زنند.

به گزارش نافع آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی  در خطبه‌های نماز جمعه همدان گفت: افرادی که با کینه و دشمنی علی (ع) از دنیا می‌روند یا یهودی هستند یا نصاری، بیان کرد: اگر دین انسان کامل باشد همه موضوعات از مسائل شرعی مثل روزه و حج گرفته تا مسائل اقتصادی و فرهنگی به جا خواهد بود.

وی گفت: گرچه در حال حاضر کاهش داد و ستد و رکود در بازار نگران کننده است ولی دولت به ویژه رییس جمهوری برای خروج از این وضعیت برنامه های مناسبی دارد.

خطیب جمعه شهر همدان تاکید کرد: نباید تنها از دولت انتظار داشت که مشکلات را رفع کند بلکه باید تمامی دست اندرکاران و آحاد مردم برای عبور از این پیچ تاریخی دولت را یاری دهند.

وی افزود: در یکی از احادیث آمده که امام علی (ع) 100 امتیاز دارد که به جز این امام هیچ‌یک از انسان‌ها این امتیازات را ندارند.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: معرفت به امام علی (ع) باید عمیق باشد نه معرفت کوچه‌بازاری، چراکه معرفت کوچه‌بازاری دردی را دوا نمی‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: امام علی (ع) قربانی عدالت، تقوای الهی و همه خوبی‌ها شد و فردی که این بزرگمرد تاریخ را نشناسد محال است خدا را بشناسد.

وی با دعوت جوانان به تقوای الهی خاطرنشان کرد: در ماه رمضان سال گذشته نیز به داشتن دین سالم و کامل تاکید زیادی داشتم چراکه فرد دارای دین سالم و کامل در دنیا و آخرت به سعادت می‌رسد.

محمدی اضافه کرد:‌ فردی که دین سالم و کاملی نداشته باشد از رسیدن به سعادت در دنیا و آخرت محروم خواهد بود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه دین سالم جایی است که علی (ع) و اولادش حضور دارند، تاکید کرد: دین‌داری در معرض خطر است و حفظ دین کاری دشوار به شمار می‌رود، اما انسان زیر پرچم امیرالمومنین (ع) و اولادش مصون از این خطرهاست.

امام جمعه همدان با اشاره به اهمیت لیالی قدر اضافه کرد: اگر شب قدری وجود نداشت همه عالم از بین می‌رفت، سهمیه‌بندی‌های شب نوزدهم امشب اصلاح می‌شود و اگر در شب نوزدهم برای افراد کم نوشته شده باشد امشب فرصت اصلاح است.

وی با اشاره به در پیش بودن روز قدس ادامه داد: این روز یکی از بهترین یادگاری‌های امام خمینی (ره) است که با توجه به شرایط غزه امسال باید عهد ببندیم که باشکوه‌تر در راهپیمایی این روز شرکت کنیم.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه وضع غزه در شرایط مناسبی قرار ندارد، افزود: هیچ کمکی از سوی کشورهای مختلف به غزه نمی‌شود و افراد بی‌گناه این خطه روز به روز بر گرفتاری هایشان افزوده می‌شود.

 

دیدگاه شما