وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 22 تير 1393 ساعت 09:00   |   کد مطلب: 8268
برگزاری جشن میلاد امام حسن (ع) در بقاع متبرکه شهرستان نهاوند
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از برگزاری جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، حجت الاسلام احمد رضا خزایی اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) جشن هایی در بقاع متبرکه این شهرستان برگزار می گردد.

وی افزود: امام حسن(ع) دارای دلی رئوف نسبت به دردمندان بوده و همراه و همنشین با اقشار مستضعف می شدند.

حجت السلام خزایی افزود: سیره امام حسن مجتبی(ع) می بایست الگوی همه ما بوده و در زندگی خویش از خلق و خوی ایشان پیروی نماییم.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان با توجه به رویکرد فرهنگی فعالیت های بقاع متبرکه و در راستای تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، مراسم های مذهبی در سطح بقاع متبرکه این شهرستان در حال اجام است.

وی اظهار داشت: از جمله اهم این مراسم ها می توان به اعزام مبلغین بومی و غیر بومی به جای جای نقاط شهرستان نهاوند، تشکیل کلاس های قرآن کریم و دیگر برنامه های طرح ضیافت الهی، برگزاری جشن میلاد کریم اهل بیت(ع)، برگزاری مراسم اطعام و روضه خوانی در هفته اکرام و اطعام و برگزاری طرح مودت در آستان مقدس امامزادگان این شهرستان، اشاره نمود.

وی اضافه نمود: طرح مودت در آستان مقدس امامزاده فضل برزول(ع) و امامزاد مهدی(ع) با حضور امام جمعه محترم شهرستان و فرماندار محترم نهاوند در جهت جلب کمک خیرین برگزار شده است.

 

دیدگاه شما