وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 18 تير 1393 ساعت 15:12   |   کد مطلب: 8231
فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان از کشف و ضبط 12 کیلوگرم گراس از یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

قاسم قربانی در گفت و گو با خبرنگار نافع در تویسرکان اظهار کرد: در سحرگاه هفدهم تیرماه سال جاری و در ساعت سه و ۳۰ دقیقه صبح مأموران پاسگاه انتظامی خرمرود تویسرکان در یک ایست و بازرسی به یک دستگاه خودرو ۲۰۶ مشکوک شده و دستور توقف می دهند که خودرو بدون توجه به ایست مأموران متواری می شود.
وی تصریح کرد: مأموران ایست و بازرسی بلافاصله با بی سیم به دیگر مأموران این فرماندهی اطلاع رسانی کرده و و جاده از طرفین بسته می شود که در نهایت خودروی مورد نظر به یکی از اراضی منطقه خرمرود رفته که با بن بست ایجاد شده خودرو مذکور متوقف می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: پس از متوقف شدن خودرو در بازرسی اولیه انجام شده مأموران این فرماندهی در صندوق عقب خودور موفق به کشف و ضبط ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع گراس شدند.
قاسمی با بیان اینکه در این باره یک نفر دستگیر شد، ابراز کرد: متهم این مقدار گراس را به طرز ماهرانه ای در پوشش سبزی های خشک از کرمانشاه به البرز حمل می کرد.
وی با اشاره به اینکه  متهم به پلیس مواد مخدر و از آن طریق به دستگاه قضایی ارجاع داده شد، عنوان کرد: جرم و مجازات درباره مواد مخدر از نوع گراس مشابه با مواد مخدر از نوع تریاک است و با فرد متهم برخورد قضایی مشابهی صورت می گیرد.
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه بیش از ۸۲ درصد از مردم تویسرکان خواستار مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر و توزیع کنندگان آن و مبارزه با جرائمی هستند که از سوی توزیع کنندگان و معتادان در جامعه رخ می دهد، افزود: بنابراین مبارزه با انواع مختلف جرائم در حوزه مواد مخدر اولویت کاری نیروی انتظامی تویسرکان در سال ۹۳ است .
قاسمی با اشاره به اینکه در سه ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته سه برابر افزایش کشفیات انواع مواد مخدر توسط نیروی انتظامی تویسرکان صورت گرفته است، عنوان کرد: در این باره نیز با تشدید برخوردها در حدود دو برابر معتاد، افراد معلوم الحال و یا توزیع کننده در همین مدت مشابه دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

دیدگاه شما