وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 18 تير 1393 ساعت 11:39   |   کد مطلب: 8225
درحاشیه معارفه دادستان ویژه روحانیت غرب کشور در همدان:
بسترهای فساداصلاح نشود هر روز شاهد پرونده جدید خواهیم بود
معارفه دادستان ویژه روحانیت غرب کشور در همدان
معاون اول قوه قضاییه بیان کرد:تا زمانی که بسترها و زمینه فساد در نظام پولی و بانکی و صادرات و واردات اصلاح نشود به طور حتم هر روز شاهد پرونده جدید با موضوعی جدی در این زمینه خواهیم بود.

به گزارش نافع، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی با بیان اینکه قوه مجریه باید بسترهای بروز فساد را اصلاح کند، گفت: دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی برخورد جدی و عبرت آموز خواهد داشت. 

وی تاکید کرد: باید منشا مبارزه با فساد اقتصادی را فرمان هشت ماده ای رهبر معظم انقلاب قرار داد که تکلیف قوه مجریه، قضاییه و مقننه در آن به طور کامل و دقیق روشن شده است و موانع و راهکارهای عملیاتی شدن این فرمان نیز ارائه شده است.

وی تصریح کرد: بسترهای فساد در نظام پولی و بانکی و نظام صادرات و واردات و همه بخش هایی که زمینه فساد وجود دارد باید اصلاح شود.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: تا زمانی که بسترها و زمینه فساد اصلاح نشود به طور حتم هر روز شاهد پرونده جدید با موضوعی جدی در این زمینه خواهیم بود.

حجت الاسلام رییسی با بیان اینکه قوه مجریه باید بسترهای بروز فساد را اصلاح کند، گفت: دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی برخورد جدی و عبرت آموز خواهد داشت.

معاون اول قوه قضاییه شامگاه سه شنبه به منظور معارفه دادستان ویژه روحانیت غرب کشور در همدان حضور یافت. 

 

دیدگاه شما