وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 18 تير 1393 ساعت 09:04   |   کد مطلب: 8219
۳۷ نقطه محل برگزاری اوقات فراقت در کبودراهنگ
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ با اعلام این خبر گفت: این اداره درسال جاری با دایر نمودن پایگاه های مختلف تلاش می کند تا بخشی از اوقات فراغت کودکان و نوجوانان شهرستان را به نحو مطلوب پر کند.

سید حسین جعفری بر گسترش فعالیت های فرهنگی وهنری در سال جاری تاکید کرد و گفت: این کلاس ها ویژه خواهران و برادران است و در مراکزی مثل کانون های فرهنگی وهنری مساجد شهرستان، مجتمع فرهنگی هنری جوان، آموزشگاه های آزاد هنری و انجمن های فرهنگی وهنری وابسته به این اداره اجرا می شود.

وی به رشته های موجود در این کلاسها اشاره کرد و گفت: این کلاس ها دررشته های خوشنویسی، نقاشی ، طراحی، کارگاه شعر و داستان نویسی ومثنوی خوانی، نمایش نامه خوانی وبازیگری ونقد وبررسی کتاب، موسیقی(تار و سه تار و سنتور)، آموزش قرآن ، احکام ، تفسیر، آموزش معارف اسلامی، آموزش نهج البلاغه ، آموزش کامپیوتر ، آموزش زبان انگلیسی، کلاس های ورزشی برگزار می شود.

جعفری پخش فیلم سینمایی، برگزاری اردوهای درون استانی و برون استانی را ازجمله برنامه های جنبی این کلاس ها عنوان کرد و گفت: این برنامه ها از تیر ماه سال جاری فعالیت خودرا آغازنموده وتا اواخرشهریور ماه این کلاس ها ادامه خواهد داشت.

وی میزان اعتبار تخصیص داده شده به این برنامه ها را دویست و ده میلیون ریال عنوان کرد و گفت: از این مبلغ تاکنون ۷۰ میلیون ریال به حساب کانون های فرهنگی و هنری واریز شده است.

جعفری تعداد شرکت کنندگان در کلاس های فرهنگی وهنری درمجتمع جوان شهر را ۳۵۰ نفر عنوان کرد و گفت: این کلاس ها توسط انجمن های فرهنگی وهنری وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان برگزار می شود.

دیدگاه شما