وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 17 تير 1393 ساعت 12:03   |   کد مطلب: 8205
پیگیر قول معاون برنامه ریزی رئیس جمهوردر خصوص آبرسانی به سدتالوار هستیم
نیکبخت گفت: پیگیر قول معاون برنامه ریزی رئیس جمهور مبنی بر تخصیص 100 میلیارد تومان به پروژه آبرسانی ازسد تالوار به همدان هستیم.

به گزارش نافع، نیک بخت استاندار همدان اظهار داشت: پروژه آبرسانی از سد تالوار به همدان از جمله طرح هایی است که در سفر مقام معظم رهبری به استان همدان تصویب شد و اعتبار مورد نیاز برای آبرسانی به سد تالوار حدود 400 میلیارد تومان است.
وی با بیان اینکه مصوبه سد تالوار از پروژه های مهم در همدان است، بیان داشت: سفر مقام معظم رهبری باعث شده که از این سد به همدان نیز آبرسانی شود.
استاندار همدان ادامه داد: بر اساس این طرح آب از سد تالوار برای تامین آب شرب و صنعت کشاورزی 10 شهر و 54 روستا و سه شهرستان به همدان انتقال داده می شود و این طرح یکی از طرح های مهم در استان همدان است.
نیک بخت با اشاره به اینکه در سال جاری 57 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه اختصاص یافته است، بیان داشت: در سالجاری 27 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه تخصیص یافته است و از اعتبارات خشکسالی 10 میلیارد تومان اعتبار و از دفتر مقام معظم رهبری نیز 20 میلیارد تومان به این طرح تخصیص یافته که در مجموع 57 میلیارد تومان به این طرح اختصاص یافته است.
استاندار همدان ابراز داشت: معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور نیز در سفری که به شهرستان تویسرکان داشت کمک 100 میلیارد تومانی برای این پروژه را قول داد.
نیک بخت در پایان ابراز داشت: در حال حاضر پیگیر قول معاون برنامه ریزی رئیس جمهور مبنی بر تخصیص 100 میلیارد تومان به پروژه آبرسانی ازسد تالوار به همدان هستیم.

منبع:وزارت کشور

دیدگاه شما