وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 16 تير 1393 ساعت 13:53   |   کد مطلب: 8200
اجرایی شدن ۹۹ درصد مصوبات سفر مقام معظم رهبری در نهاوند
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: 99 درصد طرح های سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان در شهرستان نهاوند اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار نافع در نهاوند،  امامعلی عبدالملکی گفت: بیش از ۹۹% از مصوبات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان در شهرستان نهاوند اجرایی شده است.

 وی گفت: پروژه های سفر مقام معظم رهبری به استان همدان ویژه شهرستان نهاوند ۴۰ طرح بوده که عملیات اجرایی آنها از سال ۱۳۸۴ آغاز و در سال ۱۳۸۶ به پایان رسیده است.

وی افزود: سفر معظم له به استان همدان اثراث بسیار خوبی در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، بهداشتی، ورزشی و کشاورزی و فرهنگی داشت که در مجموع باعث شد روند توسعه و پیشرفت استان همدان سرعت و شتاب بیشتری بگیرد.

عبدالملکی افزود:  بیش از ۳۷ میلیارد و ۴۴۵ میلیون ریال اعتبار از سفرمقام معظم رهبری به استان همدان به شهرستان نهاوند اختصاص یافته بود که این اعتبار در طرح های مسکن شهری و روستایی ، اشتغال و خودکفایی  هزینه شده است.

فرماندار نهاوند بیان داشت: تعمیر و احداث واحدهای آموزشی ، آسفالت و بهسازی روستاها ، احداث خانه بهداشت روستایی ، احداث مراکز ورزشی و تکمیل و تجهیز عملیات آبخیز داری کشاورزی شهرستان نهاوند از دیگر طرح هایی بود که این بودجه در راه تکمیل آنها هزینه شد .

**** باید با فرهنگ سازی بستر ازدواج های آسان را فراهم کنیم

 فرماندار شهرستان نهاوند در ادامه جلسه در سخنانی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری گفت: مقام معظم رهبری در شعار سال ۱۳۹۳ بر نقش و حضور مردم تاکید داشتند و مشارکت مردم را در دو حوزه فرهنگ و اقتصاد خواستار بوده است.

وی گفت: دولت علارغم داشتن امکانات و قدرت به تنهایی قادر به حل مشکلات نیست و برای غلبه بر مشکلات می بایست از مشارکت مردم بهره ببرد ودر اصل مردم حل کننده مشکلات در جامعه هستند و هیچ امری در کشور بدون مشارکت مردم صورت پذیر نیست .

عبدالملکی در ادامه با اشاره به لزوم ازدواج در دین مبین اسلام گفت: متاسفانه بحث ازدواج زنگار گرفته شده که باید با فرهنگ سازی بستر ازدواج های منطقی و آسان را فراهم کنیم.

 وی  گفت: خیر مقید به کار اقتصادی تنها نیست بلکه اندیشه و فکر خیر می تواند کمک شایانی به تمام مشکلات و بحث های جامعه باشد و استفاده از نظرات می تواند مشکل ازدواج را آسان کند .

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: تمام امکانات و ظرفیت اداری شهرستان در خدمت تسهیل ازدواج آسان جوانان است و در آینده نزدیک مجمع خیرین ازدواج نهاوند انتخاب و رسما فعالیت خود را آغاز میکند.

دیدگاه شما