وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 16 تير 1393 ساعت 13:21   |   کد مطلب: 8198
 تیم تکواندو ملایر
رییس هیات تکواندو ملایر گفت: حضور تیم تکواندو جوانان بزرگسالان ملایر برای دومین سال پیاپی در لیگ نقش جهان قطعی شد.

به گزارش نافع، رضا صفرخانیان افزود: این مسابقات شهریورماه سالجاری به صورت دوره ای برگزار می شود و ملایر نیز میزبان یک دوره مسابقات لیگ کشوری تکواندو خواهد بود.

وی اظهار داشت: به طور حتم حضور قدرتمند تیم تکواندو ملایر در لیگ نقش جهان، نیازمند حمایت مالی مسوولان و تامین وسیله ایاب و ذهاب است، در حالیکه میزبانی یک دوره ملایر در این مسابقات هزینه سنگین مالی را به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: این در حالیست که سال گذشته تیم تکواندو ملایر به رغم حضور مقتدرانه در لیگ نقش جهان، به دلیل مشکلات مالی و نبود وسایل ایاب و ذهاب، از مرحله صعود بازماند و نتوانستیم جزو هشت تیم به مرحله بعد صعود کنیم.

صفرخانیان یاد آور شد: در صورتیکه هزینه 300 میلیون ریالی برای حضور تیم تکواندو ملایر در لیگ کشوری تامین نشود، همانند سال گذشته از حضور در این مسابقات باز خواهیم ماند.

وی ادامه داد: با توجه به حضور پنج ساله تیم تکواندو ملایر در لیگ های کشوری و حمایت اداره ورزش و جوانان ملایر، امسال برای حضور در لیگ نقش جهان اعلام آمادگی کردیم، در حالیکه گرفتن نتیجه های مطلوب در این مسابقات، نیاز به حمایت جدی مسوولان و تامین هزینه های لازم دارد.

وی کسب مقام چهارم کشوری در لیگ نوجوانان در سال 91 و کسب مقام پنجم لیگ نونهالان کشور در سال 90 را از افتخارات تیم تکواندو ملایر عنوان کرد و افزود: با وجود پتانسیل های بالای تکواندو کاران ملایر، این تیم قصد حضور در لیگ نونهالان کشور را نیز دارد.

مسوول کمیته مسابقات هیات تکواندو استان همدان بیان داشت: با توجه به ظرفیت های بالای تکواندو ملایر، میزبانی قهرمان کشوری نونهالان به فدراسیون اعلام شده که این میزبانی می تواند در ارتقای تکواندو استان، سنجش توانمندی و همکاری تکواندوکاران تاثیرگذار باشد.

ملایر دارای بیش از 400 تکواندو کار در مقاطع مختلف سنی در رده آقایان و بانوان است.

منبع:ایرنا

دیدگاه شما