وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 16 تير 1393 ساعت 12:27   |   کد مطلب: 8193
نام گذاری27 خرداد ماه به عنوان روز قهاوند
فرمانده مرکز مقاومت بسیج سپاه قهاونداز انتخاب سالروز خاک سپاری شهدای گمنام در قهاوند به عنوان روز قهاوندخبرداد.

علی رجبی، در گفتگو با خبرنگارنافع در قهاوند اظهار داشت: به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا و همچنین پاسداشت خدمات ارزنده مردم بصیر،ولایت مدار و شهید پرور  شهرستان قهاوند در طول بیش از سه دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، روز  ۲۷ خردادماه به عنوان روز قهاوند انتخاب شد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج سپاه قهاوند در ادامه این خبر افزود: در جلسه ای که با حضور حجت الاسلام محققی امام جمعه شهر قهاوند و جمعی از مسئولین شهرستان و برخی معتمدین و چهره های فرهنگی قهاوند همراه بود ، پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد روز بیست و هفتم خرداد ماه  که مصادف با سالروز خاک سپاری شهدای گمنام در شهر قهاوند می باشدبه عنوان روز قهاوند انتخاب  و نامگذاری شد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند ضمن تجلیل از حماسه حضور مردم این شهرستان در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در منطقه در سال ۱۳۹۱تاکید کرد: حضور حماسی و بی نظیر مردم شهرستان قهاوند در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام ، نقطه عطفی در تاریخ سراسر افتخار این خطه ایران اسلامی و نشان از اعتقاد راسخ مردم آگاه و همیشه در صحنه قهاوند به دستاوردهای انقلاب اسلامی،امام (ره) و آئینه تمام نمای ولایتمداری آنان می باشد.

وی افزود:ما هرچه داریم از شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های این عزیزان است و مدیون آنها هستیم. مدیون آنها که با رشادت هایشان اجازه ندادند دشمنان ایران اسلامی به اهداف شوم خود دست یابند. باید قدردان زحمات این بزرگان باشیم.

دیدگاه شما