وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 14 تير 1393 ساعت 18:18   |   کد مطلب: 8155
توجه به مشکل کم‌آبی همدان، مهمترین دستاورد سفر رهبری بود
علی‌احسان قنبری، فرماندار کبودراهنگ نیز از افرادی است که در برنامه‌های سفر رهبری به همدان حضور داشته و مهمترین دستاورد این سفر را توجه به مشکل کم‌آبی همدان و تصویب طرح‌هایی برای برطرف شدن این چالش می‌داند.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی پاسداشت دهمین سالروز سفر رهبری به همدان، وی می‌گوید: در 80 درصد دیدارهای مقام معظم رهبری با قشرهای مختلف حضور داشتم و در روزهای حضور ایشان، شور و حال عجیبی در استان حاکم شده بود.

در یکی از جلسات، ایشان به علی آقامحمدی اشاره کرده و گفتند:" ایشان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، جوانی کم سن و سال بودند که از بنده دعوت کردند برای ایراد سخنرانی به همدان سفر کنم" و به مزاح فرمودند که " ایشان می‌خواستند ما را گیر ساواک بیندازند".

این سخن حضرت آقا نشان می‌دهد که ایشان چقدر به علی آقامحمدی عنایت دارند و می‌خواستند به ما بگویند که قدر ایشان را بدانیم.

خاطرم هست که در نمایشگاه‌ دستاوردها و توانمندی‌های استان که به مناسبت ورود مقام معظم رهبری برپا شده بود؛ متوجه خانم و آقایی با ظاهر بسیارساده و غیرتشریفاتی شدم که از نمایشگاه بازدید می‌کردند؛ جویا که شدم؛ متوجه شدم آقازاده‌ و عروس‌ مقام معظم رهبری هستند.

 

دیدگاه شما