وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 14 تير 1393 ساعت 12:31   |   کد مطلب: 8153
رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا عنوان کرد:
برخورد هوشمندانه رهبر انقلاب با نخبگان همدان
برخورد هوشمندانه رهبر انقلاب با نخبگان همدان
سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان و دانشگاهیان استان همدان، بسیار کلیدی و کاربردی بود و این نشان می‌دهد که ایشان به خوبی از روحیات این قشر باخبرند و در این زمینه با هوشیاری عمل می‌کنند.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی پاسداشت دهمین سالروز سفر رهبری به همدان، رئیس دانشگاه بوعلی‌سینای همدان با بیان این مطلب گفت: من در جلسه دیدار با مقام معظم رهبری برای ارائه گزارش عملکرد از آموزش عالی استان صحبت کرده و ایشان در تمام مدت صحبت بنده با دقت نکات آن را یادداشت می‌کردند و وقتی به ایراد سخنرانی پرداختند؛ صحبت‌های ایشان برای نخبگان و اهالی علم و معرفت، بسیار هدایت‌گرانه بود.

منصور غلامی  افزود: رهبر معظم انقلاب تأکید بسیاری بر نقش دانشگاهیان و نخبگان داشتند به دلیل اینکه ایشان برنامه‌ریزی‌ها و روش‌های اداره امور جامعه و مدیریت مراکز علمی را تکلیف نخبگان کشور می‌د‌انند چراکه آن‌ها می‌توانند مطالب مهم و راهبردی را به جامعه انتقال دهند.

وی با اشاره به استقبال جامعه علمی استان از دیدار با رهبری در سال 83 اظهارداشت: در این دیدار ظرفیت بسیار محدود و متقاضی بسیار زیاد بود زیرا جامعه دانشگاهی، نخبگان و فرهیختگان، عشق و علاقه وافری به مقام معظم رهبری داشته و بیشتر حاضران جذب فرمایشات ایشان شده بودند.

 

دیدگاه شما