وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 14 تير 1393 ساعت 11:27   |   کد مطلب: 8149
نگاه ویژه رهبری به پایتخت تاریخ و تمدن به یادماندنی است
یادآوری خاطرات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به همدان، حرکت زیبا، مبتکرانه و درخور تحسینی است که امسال در دهمین سالروز این سفر صورت گرفت.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی پاسداشت دهمین سالروز سفر رهبری به همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده پیشین مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: از مجموعه بسیج رسانه و همه کسانی که آغازگر این حرکت در استان بوده‌اند؛ قدردانی می‌کنم چراکه با تفکری زیبا تلاش کرده‌اند تا سفر رهبری به همدان را بار دیگر به تصویر کشند و این خود از برکات معنوی سفر رهبر معظم انقلاب است.

وی بیان کرد: مهمترین دستاورد سفر رهبری به همدان، پیوند عمیق بین ایشان و مردم بود و با فرمایشات ایشان، بار دیگر چهره همدان به عنوان یک شهر ولایت‌مدار و متدین در کشور مطرح شد.

حاجی‌بابایی اظهارداشت: به تصویر کشیده‌شدن اوج پیوند بین اسلام ناب، ولایت و مردم، مهمترین دستاورد معنوی این سفر بود.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در نخستین سخنرانی خود از شهدا و تاریخ و تمدن استان سخن گفت که سرآغازی بود برای اینکه همدان به عنوان "پایتخت تاریخ وتمدن ایران زمین" معرفی شود.

حاجی‌بابایی ادامه داد: پس از آن برای به تصویب رساندن این عنوان در مجلس شورای اسلامی، تلاش‌های بسیاری کرده و سرانجام موفق شدیم.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر برکات این سفر، توجه ویژه رهبری به استعدادهای نهفته و ظرفیت بسیار بالای استان و جایگاهی که می‌تواند برای نقش‌آفرینی در غرب کشور و سطح ملی ایفا کند، بود.

حاجی‌بابایی اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب، نگاه عمیقی به همدان داشتند و حضور ایشان در استان، پایه‌گذار توسعه نوین و پایدار با محوریت امور عمرانی و اقتصادی شد.

وی گفت: طرح‌های بزرگی در این سفر پایه‌گذاری شد که انتقال آب از سد تالوار به همدان، ورزشگاه 6 هزار نفری، راه‌آهن تهران-همدان، قول مساعد برای اتوبان ساوه، اتصال به خط انتقال پتروشیمی برقی و توانمندسازی حاشیه شهر از مهمترین آن‌ها به شمار می‌رود.

حاجی‌بابایی اعلام کرد: این حرکت بزرگ و حضور رهبری، خواسته مردم همدان بود و فضایی که سال 83 در استان ایجاد شد توانست به عنوان یک سفر قوی برای استان ماندگار شود.

 

دیدگاه شما