وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 13 تير 1393 ساعت 18:52   |   کد مطلب: 8141
امام جمعه تویسرکان گفت:استکبار جهانی با تاکتیک ایجاد اختلاف افکنی قومی و مذهبی جنگ نیابتی را به راه انداخته اند به گونه ای که با ترویج اسلام آمریکایی و تعصب گرایی پوچ به جنگ با اسلام حقیقی آمده اند.

به گزارش خبرنگار نافع در تویسرکان، حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های نماز این هفته تویسرکان به بیانات مقام معظم رهبری درباره حوادث اخیر عراق در هفته گذشته اشاره و اظهار کرد: صحنه گردان آشوب ها در عراق آمریکا، صهیونیست و استکبار جهانی است.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی با تاکتیک ایجاد اختلاف افکنی قومی و مذهبی جنگ نیابتی را به راه انداخته اند به گونه ای که با ترویج اسلام آمریکایی و تربیت تروریست های تکفیری و ترویج اسلام دروغین و تعصب گرایی پوچ به جنگ با اسلام حقیقی آمده اند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه دشمنان اسلامی می خواهند علاوه بر ضربه زدن به اسلام حقیقی چهره ای خون آشام از مسلمانان را جهانیان نشان دهند، افزود: آنان با بهره جویی از جهالت تکفیری ها چهره ای خون آشام از مسلمانان را به جهانیان معرفی می کنند و با این کار به دنبال مخفی نگه داشتن مشکلات درونی جامعه خود، ضربه زدن به مسلمانان و جلوگیری از گسترش بیداری اسلامی در جهان هستند.

حجت الاسلام موحدی تنها راه نجات مردم عراق را وحدت، بصیرت و مردم سالاری دینی دانست و افزود: مردم عراق با انس با قرآن، شناخت حقیقی اسلام و هوشیاری می توانند نقشه ها و توطئه های شوم مزدوران آمریکایی را خنثی کرده و پیروز میدان شوند.

نخبگان قرآنی از فرصت رمضان برای گسترش مفاهیم و معنانی قرآنی در جامعه استفاده کنند

وی همچنین از تأکیدات رهبر معظم انقلاب در روز اول رمضان در دیدار با قاریان و حافظان قرآن را استفاده از فرصت رمضان برای آشنا ساختن آحاد مردم با معانی و مفاهیم قرآن و مأنوس شدن بیش از پیش آنان با این کتاب هدایتگر بشر دانست و افزود: مقام معظم رهبری انتظار دارند تا نخبگان قرآنی به شکل گسترده تری در جامعه حضور یافته تا با ترویج فرهنگ نجات بخش قرآن سبب استحکام پایه های اسلام ناب محمدی(ص) و گسترش فرهنگ علوی در جامعه اسلامی شوند.

امام جمعه تویسرکان به دیدار جمعی از اساتید دانشگاه با رهبر انقلاب در هفته گذشته نیز اشاره و ابراز کرد: ایشان در این دیدار بر تداوم و شتاب دادن به حرکت علمی در کشور تأکید کردند و می طلب دانشگاهیان در راستای رسیدن به قله های بلند علمی در جهان بیش از پیش کوشا باشند.

شبکه های ماهواره ای حجاب، عفاف و بنیان خانواده ها را نشانه گرفته است

حجت الاسلام موحدی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد: دشمنان و استکبار جهانی این شیاطین انس به دلیل آنکه از جوانان غیور ایران اسلامی که تربیت یافته دامان پاک و مادران عفیف هستند در تمامی صحنه ها همچون هشت سال دفاع مقدس شکست خورده اند با تبلیغات گسترده ماهواره ای و شبکه های اجتماعی و اینترنتی به جنگ با حجاب و عفاف آمده اند.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی با تمام توان و صرف هزینه های بسیار به جنگ با حیا و بنیان خانواده ها آمده اند و می خواهند تا خانواده های متعهد، انقلابی، دینی و عفیف را به خانواده های سست عنصر و فرزندان آنان را به فرزندان سست اندیشه و فرزندان طلاق تبدیل کنند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان آنکه دشمنان به خوبی می داند وقتی حجاب و عفاف از خانواده و جامعه رخنت بندد آن جامعه به راحتی قابل از بین بردن است، افزود: آنان با بخش برنامه های ضداسلامی، ضد خانواده و با ترویج بی حیایی، لذت گرایی و شهوت پرستی به دنبال بی هویت کردن زنان و دختران جامعه اسلامی هستند.

حجت الاسلام موحدی به فعالیت بیش از ۱۵۰ شبکه فارسی زبان بر علیه بنیان خانواده اشاره و ابراز کرد: این تعداد شبکه های ماهواره ای با تعداد فارسی زبانان جهان سنخیت ندارد و آنان تنها با صرف این هزینه های حیا، پاکدامنی و بنیان خانواده را نشانه گرفته اند.

وی با طرح این سوال که اگر استکبار جهانی خواهان آزادی بیان است چرا به تنها شبکه فارسی زبان ایران اجازه پخش نمی دهند، افزود: در حقیقت آنان به دنبال منافع خود هستند و نمی خواهند حرف حق شیعه به گوش جهانیان برسد و دروغ ها و جنایت های آنان را فاش کند.

امام جمعه تویبسرکان پوشیدن لباس ایمان و تقوا را تنها راه مقابله با سم پاشی های شبکه های ماهواره ای دانست و تأکید کرد: ماه مبارک رضمان فرصت مناسبی برای رسیدن به حقیقت، دوری جستن از ماهواره، شبکه های اجتماعی و اینترنتی برای مصون ماندن در برابر حربه های شوم دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام موحدی همچنین به ۱۰ رمضان سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(س) اشاره کرد و افزود: ایشان تمام دارایی و ثروت خویش را برای کمک به اسلام هزینه کردند و به این دلیل لیاقت مادری کوثر هستی حضرت فاطمه زهراء(س) را داشتند به گونه ای که این بانوی با کرامت مادر ائمه اطهار(ع) محسوب می شوند.

وی در ادامه با اشاره به کمبود آب از مردم خواست در مصرف آب بیش از پیش صرفه جویی کنند چرا که مؤمن اسراف کار نیست.

دیدگاه شما