وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 13 تير 1393 ساعت 18:27   |   کد مطلب: 8138
طرح توانمندسازی حاشیه شهر از برکات سفر رهبری بود
یکی از نکته‌های بسیار مهم و حساسی که مقام معظم رهبری در سفر به همدان بررسی کردند؛ طرح توانمندسازی بود.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی پاسداشت دهمین سالروز سفر رهبری به همدان، علی‌اکبر نظری، عضو شورای شهر همدان با بیان این مطلب گفت: طرح توانمندسازی شهر در سفر مقام معظم رهبری به همدان پیشنهاد شده و ایشان نیز پذیرفت و برای اجرا در سطح کشور جزء طرح‌ها  قرار دادند.

 وی بیان کرد: حاشیه  شهر مشکلاتی داشت و طرح توانمندسازی به بررسی زیرساخت‌هایی برای این مناطق می‌پرداخت که با تلاش 48 ساعته اعضای شورا تهیه شده و به تصویب مقام معظم رهبری رسید.

نظری با بیان اینکه طرح توانمند سازی، امروز یکی از نکته‌های مهمی است که بر روی آن کار می‌شود، ادامه داد: دیروز در نشستی با معاون عمرانی استاندار عنوان کردیم که در صورت امکان از همه سازمان‌ها و ادارات که در این طرح ، نقش داشته‌اند درخواست کنید که عملکرد خود را ارائه دهند.

 

واگذاری انشعاب رایگان به نیازمندان

وی اعلام کرد: همچنین مقام معظم رهبری در سفر به همدان، نزدیک به 3 هزار نفر از کسانی که انشعاب آب، برق و گاز نداشته و از نیازمندان شهر بودند را تحت تکفل قرار دادند.

نظری با اشاره به استقبال گسترده مردم همدان در سال 83 از رهبرگفت: استقبال مردم بسیار عالی بود و تا آن زمان، چنین شور و شعفی در سطح شهر دیده نشده بود به طوری که نیروهای بسیج در طول مسیر برای حفاظت و حراست و ایجاد نظم و انضباط ، زنجیره انسانی تشکیل داده بودند.

وی اظهارداشت: مردم به صورت خودجوش آمده و کسی آن‌ها را هدایت نکرده بود

دیدگاه شما