وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 13 تير 1393 ساعت 11:45   |   کد مطلب: 8133
سفره‌ای ساده، اما صمیمی باحضور رهبر
سردار علی اکبر کیانی، فرمانده وقت سپاه استان همدان نیز توفیق دیدار نزدیک با رهبر معظم انقلاب در همدان را داشته و ارمغان این دیدار، خاطرات زیبایی است که در ادامه آمده است:

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی پاسداشت دهمین سالروز سفر رهبری به همدان، روزی میهمان حضرت آقا بودیم؛ مقداری پلو و خورش سبزی، آب و مقداری هم ماست، همه  محتویات سفره  را تشکیل می‌داد. باوجود ساده بودن سفره، صفا و صمیمیتی که در میهمانی وجود داشت؛ نکته‌ای بود که همه میهمانان به آن اذعان داشتند .

***

 سفر رهبر معظم انقلاب در سال 83  به  استان همدان از دو ویژگی برخوردار بود که در مقایسه با سفرهای قبلی که داشتند بارز بود.

اول اینکه ایشان مانند سفرهای قبلی خود به شهرستان‌های استان سفر نکرده و در حوزه شهر همدان دیدارها برگزار شد که این خود موجب شده بود مردم برای دیدار ایشان به ویژه در روز اول، شور بیشتری داشته باشند؛ بنابراین برنامه‌ریزی شد که بسیج استان به همراه فرمانداران برای حضور مردم از شهرهای مختلف در دیدارها، سهمیه‌بندی کند که خوشبختانه باوجود حجم بالای جمعیت این کار به خوبی انجام شد.

ویژگی دیگر این سفر، دیدار  با بسیجیان استان بود که در سفرهای قبلی ایشان، چنین چیزی دیده نمی‌شد،  اما ما در استان این برنامه را طراحی کرده تا تداعی‌گر دیدار مردم با رهبر انقلاب در زمان ریاست جمهوری‌شان که یکی در دانشگاه بوعلی و دیگری در فرودگاه بود؛ باشد که در این برنامه نیز با برنامه‌ریزی منسجم و مرتب و با سهمیه‌بندی شهرستان‌ها، شاهد حضور پرشور بسیجیان بودیم.

***

در طول مدتی که رهبر انقلاب در همدان بودند از ورزش غافل نبوده و از ارتفاعات همدان برای ورزش‌کردن استفاده می‌کردند چرا که ایشان معتقدند ورزش کردن برای جوانان لازم و برای سالمندان واجب است؛  البته چون این کوهپیمایی‌ها، صبح بسیار زود انجام می شد؛ افراد بسیارکمی توفیق دیدار با رهبر انقلاب را پیدا می‌کردند که ایشان نیز با عطوفت و مهربانی باآن‌ها برخورد می‌کردند.

***

بنده توفیق داشتم در نماز جماعتی که به امامت رهبر انقلاب برگذار می‌شد به همراه آیت‌ا... میرشاه‌ولد-که در حال حاضر در قید حیات نیستند- حضور پیدا کنم. این نماز بسیار آرامش‌بخش بود.

دیدگاه شما