وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 15 تير 1398 ساعت 09:20   |   کد مطلب: 8128
سفر رهبری موجب رونق امامزاده عبدا...(ع) شد
زمانی که مقام معظم رهبری به همدان سفر کردند من مسئول تولیت آستان مقدس امامزاده عبدا...(ع) بودم؛ ایشان برای زیارت به امامزاده تشریف آورده و به برکت وجود مبارکشان، زمینه‌ساز مسائلی شدند تا امامزاده عبدا...(ع) رونق پیدا کند.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی پاسداشت پانزدهمین سالروز سفر رهبری به همدان، علی‌اکبر فامیل‌روحانی ادامه می‌دهد: مقام معظم رهبری سفارش‌هایی درخصوص امامزاده کردند. در آن روزها فرصتی پیش آمد تا ناهاری را نیز در خدمت حضرت آقا باشیم.

زمانی که ایشان به امامزاده عبدا...(ع) آمدند؛ مسائل خاص امنینی اجازه حضور مردم را نمی‌داد؛ بنابراین کاملا به صورت سرزده و اتفاقی به زیارت آمدند.

وقتی رهبری برای زیارت به امامزاده عبدا...(ع) آمد؛ بخش همکف صحن به صورت کامل، مسقف نشده بود. بخشی را نیز پهن کرده بودیم که بتن‌ریزی شود و ایشان برای عبور مجبور شدند از روی آن‌ها بگذرند.

 حضور ایشان در جمع زائران و اقامه نماز، قداستی به یاد ماندنی داشت. شور و شوق مردم در زمان سفر مقام معظم رهبری به همدان فراون بود و علاقه‌مند بودند که در خدمت رهبر باشند، اما مکان‌هایی که برای استقبال مردم تدارک دیده شده بود؛ گنجایش حضور آن‌ها را نداشت.

 

 

دیدگاه شما