وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 15 تير 1398 ساعت 09:14   |   کد مطلب: 8124
سفر رهبری به همدان از عنایات خداوند بود
یکی از گروه‌هایی که دیدار ویژه‌ای با رهبر معظم انقلاب داشتند؛ روحانیون و طلاب بودند. آیت‌ا... سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی، مدیر حوزه علمیه همدان از خاطرات این دیدار می‌گوید:

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی پاسداشت پانزدهمین سالروز سفر رهبری به همدان، سفر رهبر معظم انقلاب به همدان، یکی از سفرهای بسیار قابل‌تقدیر و تشکر از خداوند متعال و سپس از رهبر معظم انقلاب است که در همدان، باشکوه و جلال و عظمت انجام شده و موجب دلگرمی افراد موافق با انقلاب، اسلام و روحانیت و ناراحتی دشمنان شد.

خاطره من به اقامه نماز مغرب و عشا به امامت رهبری مربوط می‌شود. پس از نماز از حاضران پذیرایی شد. برای من جالب بود که رهبر انقلاب مانند در بین طلاب و علمای استان و روحانیون مانند یک فرد عادی سر سفره شام تشریف آورده و افراد نزدیک به ایشان نیز مشکلات را به آقا می‌گفتند؛ ایشان نیز مانند پدری مهربان با آن‌ها گپ زده و به حرف‌هایشان گوش می‌دادند. 

سفر رهبر معظم انقلاب با تجلیل مردم به ویژه روحانیت معزز همراه بود که از جاهای مختلف برای سخنرانی ایشان و شرکت در جلسه روحانیون آمده بدند.

در جلسه روحانیون از حضرت آقا خواستیم تا برای توسعه حوزه‌های علمیه سراسر استان  فکر اساسی کرده چرا که با کمبود فضای آموزشی دست و پنجه نرم می‌کنیم؛ اقداماتی صورت گرفت، اما تا کنون مشکلاتی چون کمبود روحانی و فضای آموزشی هنوز باقی است.

دیدگاه شما