وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 12 تير 1393 ساعت 10:50   |   کد مطلب: 8120
حضور زنان بد حجاب در خیابان های نهاوند شایسته این شهر مذهبی نیست
امام جمعه نهاوند گفت: وجود زنان بدحجاب در خیابان های نهاوند زیبنده شهر تاریخی و مذهبی نهاوند نیست.
به گزارش نافع، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند، به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: هیچ ماهی با عظمت‌تر و پربرکت‌تر از رمضان نیست چراکه ماه نزول قرآن کریم است.
 
مغیثی گفت:  در شهرستان نهاوند باید جلوی مظاهر بد حجابی گرفته شود و یک دستگاه به عنوان متولی این امر معرفی شود چون واقعا برای شهری با این عالمانه بزرگوار و اولین شهری که ندای اذان در آن شنیده شده حضور زنان با پوشش های نامناسب اصلا شایسته نیست.
 
 
امام جمعه شهر نهاوند گفت: ترویج و گسترش بد حجابی و بی حجابی در جامعه علاوه بر اینکه موجب کم رنگ شدن ارزشهای اسلامی در جامعه می شود موجب مقابله و دشمنی با دین مقدس اسلام می شود.
 
وی با اشاره به بدحجابی برخی از بانوان در جامعه و به تبع آن در شهرستان نهاوند اظهار داشت: وضعیت حجاب برخی از بانوان شهرستان نهاوند نسبت به برخی دیگر از شهرستان‌ها نامناسب‌تر و بدتر است و در مرکز شهر و در خیابان ابوذر این مسئله کاملا مشهود است.
 
مغیثی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی می تواند با اتخاذ تدابیر و راهکارهای مناسب به رفتارها جهت دهد، عنوان کرد: زمانی که رفتاری منفی در جامعه رواج پیدا می کند و با فرهنگ اسلامی ما همخوانی ندارد باید با تدبیر آن موضوع را در جامعه کم رنگ کرد و زمانی که رفتار و یا باوری جنبه مثبت دارد به تقویت و تداوم آن رفتار در جامعه پرداخته شود.
 
وی گفت: دشمنان امروز تمام توان و ظرفیت خود را در بعد فرهنگی علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته اند تا جوانان و مردم این کشور را از دین و ارزش‌های اسلامی و قرآنی گریزان کنند.

امام جمعه نهاوند پاسداشت ماه مبارک رمضان را وظیفه ای همگانی خواند و افزود: نیروی انتظامی باید با روزه خواران در مکان های عمومی برخورد قانونی کنند زیرا تظاهر به روزه خواری دهن کجی به مومنین و دین است.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان آمار جرم و جنایت کاهش می یابد افزود: هرچه دین و معنویت بیشتر شود انگیزه ارتکاب جرم نیز کاهش می یابد که این موضوع را به عینه در ماه مبارک رمضان مشاهده میکنیم.

 

دیدگاه شما